31 Mayıs 2015 Pazar

Biraz Müzik Biraz Ben *Tag*

Selam millet!
Bugün güzel bir pazar günü ve ben bu blog işini çok sevmeye başladım.Ufak tefek pürüzler olmuyor değil ama takılmadan atlatıyoruz çok şükür :)
Nora'nın Kitaplığı'nda bir tag var , hoşuma gitti , o da yapmayan herkesi mimliyorum demiş zaten o yüzden ben de yapıyorum :D
Konumuz Müzik!



1- Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?

Aşk geldi şimdi :D Ah ne kadar romantiğim :D

2) Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?

Müzik bağımlısı değilim pek , o yüzden olmadı.

3) Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani.

Olmadı :D  Bilakis çok çabuk bıkarım.Sanırım bilgili olmadığımdan.Ama son zamanlarda The Piano Guys'a taktım :)


4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Gürültülü ortamlarda evet , onun dışında hayır.

5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz ne?

Klasik müzik.


6- Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Sanırım rap.

7- Size "Bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz?" desem?

Hiçbir sanatçıyı o kadar sevmiyorum , ben ben olarak kalmayı tercih ederim ama illa olacaksam Selena Gomez.

8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Rock sanırım.Şarkı sözleri mükemmel olan gruplar/sanatçılar var ama müzikleri değişebilir.


9 - Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?


10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Maalesef pek bilgim yok bu konuda.

11- Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kimdir?

Nur Yerlitaş.


Ben de Bir Kare Mavi  , SenAleyin Gezegeni ve Kenzi'yi  mimliyorum :3
Akşam kitap yorumu gelecek :3
Müzikle kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...