20 Mayıs 2015 Çarşamba

Deniz Kokusu + Blog Tasarımım

Selam bu hem bir teşekkür hem de bir günlük yazısıdır!
Ayrı ayrı yazmak istemedim.
Aslında yolda bir de kitap yorumu var da o beklesin biraz.
Bu kısım uyarılar bölümü gibi oldu , bir tane daha ekleyeyim de tam olsun :D
Başlıklarım orijinal olsun istiyorum.Mesela "Deniz Kokusu".
Tabi ki denizle alakasız bir yazı , okul zamanı nerede deniz sanki?



Blog tasarımım nasıl olmuş?
Sevgili Moka yaptı.Ben beğendim.Yazın bu konuya girmeyi düşünüyorum hatta.Tasarım , photoshop filan :)
Yaz için çok emelim var haydi hayırlısı!
Gerçekten güzel bir blog tasarımı oldu , daha önce birkaç blog daha tasarlamış zaten Moka.Buradan tasarladığı bloglara bakabilirsiniz.
Teşekkürler Moka!
Gelelim Deniz Kokusu’na…
Bu aralar başımda bir durgunluk , halsizlik , isteksizlik kısaca ne ararsan var.Bugün okulumuzun rehber öğretmenine gittim, bir faydası olur diyerekten.
Anlattıklarından bana kalan iki ders var.
Birincisini bana bir benzetmeyle anlattı , ben de size anlatayım elimden , kalemimden geldiğince.Elinizde bir bardak olduğunu düşünün.Bu bardağı bırakırsanız eliniz boş kalır.Bu boşluğu elinize başka bir şey alarak doldurmalısınız.Başta bir şey anlamadım ben de sizler gibi.Bekleyen derviş muradına ermiş hesabı sonradan açıkladı da anladım , anlamakla kalmadım benimsedim.
Bu benzetmenin anlamı bir alışkanlığı bıraktığımız vakit onun yerini başka bir şeyle doldurmamız gerektiği sevgili okuyucu.Düşünsenize günde beş saat bilgisayarda oyun oynuyorsunuz.Bu beş saatlik oyunu bıraktınız diyelim ne yapacaksınız? Onun yerini başka bir şeyle doldurmazsınız ister istemez geri dönersiniz oyuna.Bir hayal edin , anlayacaksınız ve siz de benim gibi “Vay anasını” diyeceksiniz.Benim sıkıntılarımdan birisi çok uyumak mesela.Bu durumu okul bitince (!) bardak yöntemiyle – ben böyle diyorum – gidermeyi düşünüyorum.Ne demiş İlber Ortaylı “Hayat kısa , cahiller uyuyor.”
İkinci dersim daha kısa fakat daha anlamlı. : “Küçük mutluluklar büyük mutlulukların önünü keser.” Bu bir ergene verilmiş bir tavsiyedir , göz önünde bulundurun.Bağlamı açıklayamayacağım şöyle özetleyeyim.Bizlerin , öğrencilerin , bu dönemlerde yaşadığımız küçük mutluluklar , zevkler vs. ileride önümüzü kesebilir.Ben anlatamadım tam , siz anlamaya çalışın.
İki altın değerinde öğütle kapattık bu günü.Gerçi günün bitmesine daha çok , bugün de erken uyumayacağım.Belki de yazı beklememek gerek , her şey için.


 
Görüşmek Üzere.
Not : Yakında Yazın Yapılacaklar Listesi yayınlayacağım *-*
Dipnot : Üye olursanız beni çok mutlu edersiniz.

4 yorum:

  1. Blogun harika! Naıl böyle yapabildi. Bende istiyorum lütfen bana da yardımcı olur musun? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin öncelikle.Teşekkür ederim canım.Moka yaptı.İstersen direkt onunla iletişime geç :)

      Sil
    2. Evet anladım ve mesaj attım. Bu arada mimlerinden birini alabilir miyim? fndbgjs

      Sil
    3. Tabi ki :) Hangisi olduğunu söyle etiketleyeyim seni :)

      Sil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...