17 Mayıs 2015 Pazar

Hayallere Uçmak | Tumblr

Selam arkadaşlar!
Bu pazar gündemimde "ben" varım.Birkaç problemim var.Bu problemlerin başında da ders çalışmamak geliyor maalesef :/
Hayallerimden utanır oldum.
Ben böyle şeyler yaşayınca Tumblr'a giriyorum.
Beni motive eden pek çok paylaşım var.
Genel olarak Tumblr'a bakış açım insanları mutsuz ettiğiydi fakat son zamanlarda fikrim değişti ^_^



Gerçekten faydalı paylaşımlar da mevcut.
Sizin için biraz resim yükleyeyim :)

Resmen yaşamaya değer dedirtiyor insana.
amazing-anime-pictures:
Reaching Loneliness by YuNI-su

Son olarak ;


Umarım mutlu haberlerle dönerim !
Şu sınavlar bir bitse!
Üç hafta sonra , yalnızca üç hafta.
Güçlü olmalıyım.

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun canım benim . Çok güzel devam ediyorsun tam gaz devam 👍👏💜

    YanıtlaSil

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...