16 Mayıs 2015 Cumartesi

Kitap Alışverişi & Yerli *-*

Selam arkadaşlar!

Ayda yılda bir kabuğumu kırıp Türk yazar alıyorum ancak aldığım yazarlar genellikle Elif Şafak , Zülfü Livaneli gibi yazarlar oluyor.Daha güncel yazarları denemedim hiç.Ama aralarında gerçekten merak ettiğim yazarlar var.Yakın zamanda okuyacağım inşallah ^^

Bugün uzun süredir tanıştığım üç yazarın kitaplarını aldım.İndirimde filan değildi aslında ama aldım.Umarım pişman olmam!


-

-

İlk kitap ; Elif Şafak'ın Ustam ve Ben kitabı.Elif Şafak okumaya denemeleriyle başlamış biri olarak ilk okuduğum romanında (Pinhan) yazım tarzını hiç beğenmemiştim.Okumaya devam etmeyi de düşünmüyordum ama sonra okuduğum Aşk ve Baba ve P*ç kitapları bana yazım tarzını biraz nebze de olsa beğendirtti.Bakalım bu kitabı nasıl.Popüleritesine ve kapağına bakarak aldım , umarım güzeldir.

İkinci kitap Canan Tan'ın Pembe ve Yusuf romanı.

Canan Tan'dan Eroinle Dans'ı okumuştum ve olağanüstü beğenmiştim.

Darısı bu kitabın başına diyorum ^^

Üçüncü ve dördüncü kitaplar Ahmet Ümit'ten!

Yazarımız çok sempatik ve yetenekli.

İstanbul Hatırası'ndan sonra bu kitaplara da güveniyorum.

Gerçekten merak ettiğim kitaplardı.

Bakalım nasıllar ^_^

Hepinize mutlu hafta sonları!

1 yorum:

  1. Ahmet Ümit'in neredeyse bütün kitaplarını okudum! Çok sevdiğim bir yazar. Okuduysan beğenmişsindir. Ustam ve Ben'i de okudum ben beğenmiştim. Okuduysan yorumunu paylaşabilir misin? ^-^

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...