23 Mayıs 2015 Cumartesi

Pazar Top 5 : En Çok İzlemek İstediğim 5 Film

Selam millet!
Yeni bir başlıkla karşınızdayım : Pazar Top 5.
En sevdiklerim , nefret ettiklerim , asla bıkmayacaklarım vs. gibi konulara değineceğim.Kısaca en'lerimi anlatacağım :D
Başlayalım mı?


Başlamadan önce bu "Top 5" başlığının hikayesini anlatayım.Ben daha blog'un paralı olduğunu , çok zor olduğunu sanan mini mini , masum bir kızken karşıma "Optik'in Kitap Blogu" ' nun "Cumartesi İlk 10" listesi çıkmıştı ve aynı gün yaptığı tüm listeleri okumuştum *-* Ve ben de aldığım bir deftere liste yapmaya başlamıştım.Geçen gün baktım Optik'in bloguna , maalesef bırakmış! Çok üzüldüm.Ama elden bir şey gelmez.Yapsaydı seve seve katılırdım lakin şimdi iş başa düştü.Ben de elimden geldiğince , bulduğum naçizane başlıklarla gelecek nesillere örnek olacağım! (And içer gibi oldu :D) 
Bu arada kendime uyarlarken beş maddeye indirdim.

İlk Top 5 Listemiz : En Çok İzlemek İstediğim 5 Film.

Sondan sayacağım :D Daha heyecanlı olsun :D
5 - Amelia : Film çok öneriliyor.Ben de izlemek istiyorum *-* Yann Tiersen'in müzikleriyle bende merak uyandırmaya başladı.Buyrun müzik.Dinleyin!
4 - Carrie : Stephen King , hepimizin çok sevdiği bir yazar.Kitabından uyarlanan filmi de gerek konusu gerek uyarlaması için merak ediyorum.Pek korku filmi izlemem ama bu filmi inanılmaz merak ediyorum!
3 - Umudunu Kaybetme : Motivasyon kaynağı.Birçok sitede gördüm ve sanırım spoiler da yedim ama yine de izlerim :D
2 - İntihar Odası : Hem sanal hem reel arkadaşların ortak olan yegane düşüncelerinden bir tanesi bu filmi sevmiş olmalarıdır herhalde :D Güldüğüme bakmayın , film pek iç açıcı değil galiba.
1 - Ve geldik ilk sıraya.The Matrix ! Evet izlemedim -.- Ama sınavlar bitsin izleyeceğim ilk filmlerden olacak. 
Ve bitti !
Daha çok film var ve doğruyu söylemek gerekirse ben buradan sırayla izlemeyi düşünüyorum.
İlk pazar etkinliğimizin sonuna geldik.
Bu arada siz de yapabilirsiniz! Aşağıya link bırakırsanız keyifle okurum.
Sizi seviyorum , görüşmek üzere.

1 yorum:

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...