23 Mayıs 2015 Cumartesi

Stay Strong | Okulun Bitmesine Haftalar Kala


Selam !
Benim okulumun bitmesine sadece 1.5 hafta kaldı ve bu sürenin her günü sınav.
Lisenin nasıl geçtiğini anlamıyorum , gerçekten çok hızlı geçiyor ve bizler yaşlanıyoruz.
Kaçınılmaz sona adım adım yaklaşıyoruz.
Bir yandan okulun bitmesini , zamanın hızlı geçmesi isterken bir yandan da hiç yaşlanmayalım istiyoruz.
Tuhaf.
Okul bitecek bitmesine de kim yazılılara çalışacak , sıkıntı orada.
Matematik , fizik , biyoloji vs.
İşkenceler ayrı ayrı.
Gelecek cumartesi günü yaz tatilinde yapacaklarım / önerdiklerim yazısı yazacağım *-*
Ama o zamana kadar güçlü kalabilmek için yine Tumblr'a başvuruyoruz.
İçimizi coşku dolduranlardan birkaç post ...
-
-
-
-
-
Görüşmek üzere millet.
Kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. Bu dönem gerçekten benim için de en hıızlı geçen lise dönemi oldu. Üniversite sınavı yaklaşıyor diye sanırım :( Alttan alttan beni bi heyecan sardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay aynı ben valla :D Yaz geldi filan diyorum da içimde yanan bir şeyler de yok değil :D Adım adım sınava...

      Sil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...