27 Haziran 2015 Cumartesi

Birkaç Parça Texture #2

Selam millet!
Texture part 2 ile karşınızdayım :D

Alıntı resim.

Mimler #4

Selam millet! Nasılsınız?
Ben yorgunum , ama yine de süperim çünkü harika bir mim yapacağım şimdi ^^
Yabancı bir blog'tan Katytastic'ten "Disney Book Tag" :)


26 Haziran 2015 Cuma

Renkli bilgisayar #3 Bloglar İçin Farklı Müzikçalarlar


Selam millet , nasılsınız?
Ben şahaneyim.Daha dün bu seri hakkında yazı yazmış olmama rağmen dayanamadım ve yine yazıyorum.
İnanılmaz güzellikte ve farklı müzikçalarlar ile geldim :)


25 Haziran 2015 Perşembe

Renkli Bilgisayar #2 : Klasör Simgesi Değiştirme

Selam millet!
Bugünkü ikinci yazımla karşınızdayım.
Renkli bilgisayar serisine devam ediyoruz.İkinci yazım klasörlerim simgesini değiştirmek.
Görsellerle anlattım , en sonda video var :)
Beş dakika içinde yapabileceğimiz basit bir şey , hadi yapalım!


Yaz Eğlencesi : Tehlikeli Temas - Abbi Glines

Selam millet!
Nasılsınız? Ben iyiyim.Uzun zaman sonra bir kitap yorumuyla karşınızdayım.
Yaz okuma şenliğinin üç kitabını bitirdim.Umarım birinci olurum :)
Kitabımız yakın zamanda Pegasus Yayınlarından çıkan "Tehlikeli Temas"

23 Haziran 2015 Salı

Sadece Çizim (!)

Selam millet! Nasılsınız?
Ben iyi gibiyim.Sonunda bir kitap okuyabildim.
İki günde bitti , Trendeki Kız.Yorumlamayı düşünmüyor , derhal başka bir kitaba başlayacağım.
Başlamadan önce sizlerle paylaşmak istediğim bazı sanatsal eserler var.
Yazımın devamında sizi çok güzel yapıtlar bekliyor ^_^

by Ronald Restituyo


21 Haziran 2015 Pazar

Yeni Okuma Hedefleri + Alışveriş

Tekrar merhaba!
Yazacak çok şeyim olduğunu söylemiştim ve geldim.
Bu yazım "Reading Challenges" hakkında.
Kristal Kitap'ınkine başlamıştım ama sonra bende bir okuyamama problemi patlak verdi ve bıraktım.
Şimdi "Yaz Okuma Şenliği" başlamış onu deneyeceğim.


Yeni Görünüm(ler) !

Selam millet! Nasılsınız?
Ben iyiyim , Ramazan ayının dördüncü günü , huzurluyuz :)
O kadar çok şey birikti ki yazmam gereken zamanım olsa dört beş yazı yazacağım :D
Ama şimdilik yeni blog tasarımlarım hakkında konuşsak yeter :D


20 Haziran 2015 Cumartesi

Birkaç Parça Texture *-*

Selam millet! Nasılsınız ?
Ben idare ediyorum :D Ramazan başladı , yuvarlanıp gidiyoruz.
Bugün iki yazı daha gelecek sanırım , onu da belirteyim :D
Günün ilk yazısı : Texture.
Aldığım texture'lerin tamamı  PNG Dağıtıyoruz sayfasının paylaşımıdır.
Mükemmel bir sayfa arkadaşlar *-* Kesinlikle ama kesinlikle uğrayın.
Bu arada texture nedir bilmeyenler de devam etsinler , mutlaka işinize yarar  ^_^





17 Haziran 2015 Çarşamba

Renkli Bilgisayar #1

Selam millet !
Nasılsınız ? Bu aralar ciddi bir okuyamama problemim var.Biraz da ailevi problem var o yüzden hep bilgisayardayım.Böyle olunca da yeni şeyler keşfediyorum :3 Bunları sizlerle de paylaşacağım.
İlk konumuz : Chrome Güzelleştirme.


Çok güzel bir şey keşfettim.Chrome'u desenli yapabiliyoruz 

13 Haziran 2015 Cumartesi

Müzik Kutusu #2

Selam millet!
Size çok güzel şarkılar getirdim :)
Üstten müziği kapatın ve bunların tadını çıkarmaya başlayın ;)



12 Haziran 2015 Cuma

Mim + Durum Güncellemesi

Merhaba arkadaşlar!
Ne zamandır istediğim bir mimi yapacağım :3 Çok güzel mim , teşekkürler 1KitapMeselesi :)
Bir de durum güncellemesi var , biraz silkelendim sanırım ;)
Başlayalım o zaman !



7 Haziran 2015 Pazar

Mimlendim #3

Selam millet ! Nasılsınız ?
Ben bu havada hasta oldum  , boğazım fena.
Ayrıca bir süredir okuyamama problemi yaşıyorum maalesef :/ Sorun aslında okumaya başlayamamak.Başlasam okuyorum ama başlayamıyorum ki ! Aşacağız bunları ;)
Bugün iki mim yapacağım :D Bir tanesi burada , Simsiyah Kitap tarafından mimlendim , bir tanesi de burada ,Tatlı Kitap Canavarı tarafından etiketlendim :) Teşekkürler kızlar!
Başlamadan önce sizden bir ricam var.Yukarıdan müziği kapatın ve bunu dinleyin.Yeni keşfettim ve ba-yıl-dım.



5 Haziran 2015 Cuma

Charlie'nin Çikolata Fabrikası | Film Yorum

  Selam millet! Nasılsınız? Ben iyiyim :D
  İlk film yorumum için biraz nostalji yapıp Charlie'nin Çikolata Fabrikası'nı izledim :) Efsane film.Johnny Deep oynuyor daha ne olsun :)



4 Haziran 2015 Perşembe

#Mimlendim!

Selam millet! Bugün hiç keyfim yok gerçekten o yüzden eğlenceli bir şeyler yapmak istedim ve mim yapmakta karar kıldım.
Ebru'nun Kitaplığı'nda bir mimde etiketlendim.Hemen yapıyorum *-*
Ebru'nun cevapları için TIK.
Alakasız olabilir ama çok hoş değil mi ^_^

3 Haziran 2015 Çarşamba

Dex Şöleni!

Selam millet! Nasılsınız ?
Ben iyiyim galiba :D Yazın yapılacaklar listesindeki bir maddeyi hayata geçirmek üzereyim :)
Dex Şöleni !

 

Bir Yaz Rüyası

Merhaba arkadaşlar!
Nasılsınız ? Ben hem çok iyiyim! Okul bitti !


 - Ah Rob ( Hülyalı bakışlar atar.)


1 Haziran 2015 Pazartesi

Ben Ölmeden Önce - Lauren Oliver | Yorum



Selam millet!
Nasılsınız? Ben idare ediyorum işte.Okul hala bitmedi -.-
Ama , bugün çok güzel bir kitapla karşınızdayım.
"Ben Ölmeden Önce"






                          Yazar: Lauren Oliver
Çevirmen:   Bilge Gündüz
Sayfa Sayısı:  512
Dili: Türkçe
Yayınevi: Artemis Yayınları
Yayın Tarihi: Mart 2013
Tür: Genç Edebiyatı, Dram












Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...