7 Haziran 2015 Pazar

Mimlendim #3

Selam millet ! Nasılsınız ?
Ben bu havada hasta oldum  , boğazım fena.
Ayrıca bir süredir okuyamama problemi yaşıyorum maalesef :/ Sorun aslında okumaya başlayamamak.Başlasam okuyorum ama başlayamıyorum ki ! Aşacağız bunları ;)
Bugün iki mim yapacağım :D Bir tanesi burada , Simsiyah Kitap tarafından mimlendim , bir tanesi de burada ,Tatlı Kitap Canavarı tarafından etiketlendim :) Teşekkürler kızlar!
Başlamadan önce sizden bir ricam var.Yukarıdan müziği kapatın ve bunu dinleyin.Yeni keşfettim ve ba-yıl-dım.





Simsiyah Kitap'ın etiketiyle başlayalım :)



1. İnce mi? Kalın mı?
İnce , çabuk bitsin ki yeni kitaba başlayayım ama akıcı ise kalın da olabilir :D

2. Artemis mi? Ephesus mu?
Ephesus çok okumadığım için Artemis :3

3. Dizi mi? Film mi?
Filmleri her türlü tercih ederim.

4. Yeşil mi? Mavi mi?
Mavi.Gökyüzü.Deniz.

5. Lydia mı? Allison mu?
Hiçbir fikrim yok , biri beni aydınlatsın :D

6. Matematik mi? Türkçe mi?
Tabi ki Türkçe.Yıllardır favori dersim *-*

7. Labirent Serisi mi? Lux Serisi mi?
Daima Lux :3 Daemon , Thomas'ı her türlü ezer.Ay bu da soru mu ?

Aynı Yıldızın Altında mı Siyah Damar mı?
Bu soruyu yanıtlamayacağım.AYA güzel ama Siyah Damar da güzelmiş.Okuyunca yazarım :D

9.Bilimkurgu mu fantastik mi?
Kitaplarda fantastik , filmlerde bilim kurgu.

10. Aşk mı? Dram mı?
Dram.

11. John Green mi? Brandon Sanderson mı?
Brandon Sanderson okumadım ama ne tür yazdığını biliyorum o yüzden John Green.Boşuna Şule Green olmadık :D

Etiket için teşekkürler !

Sıra Tatlı Kitap Canavarı'nda :)


 1- Bilgisayarın masa üstünde görüntüsü ne?

2-Bir kafeye girdiğinde, GENELLİKLE ne Sipariş verirsin?
Sıcak çikolata :)

3-Google'da aradığın en son şey ne?
Blue Header Tumblr :D

4- En son kiminle mesajlaştın?
Irmak'la , seni seviyorum canım dostum :3

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Geçen salı :D

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
Oldu biraz ya :D

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Öyle iddialı bir dizi izlemedim :D

8-En son ne tür müzik dinledin?
Punk Rock :D

9- Seni en çok ne çıldırır?
Aşırı kibir.Hayır bayan , mükemmel değilsiniz.

10-Ne zaman uyanırsın?
Erken yattıysam 5 , geç yattıysam 8-9.

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Kuzenimin Facebook hesabını ele geçirmiştim ama adımı değiştirmemiştim :D Şeyma idi :D

12 Favori emojin hangisi?

13- Kedi mi köpek mi?
 İkisi de değil.

14- Kuzey mi güney mi?
Güney , sıcak iyidir :D

15-İstanbul Ile Ilgili en sevmediğin şey?
İstanbul'a hiç gitmedim :/

16- İstanbul'da en sevdiğin Üç semt?
15. sorunun cevabından.

17- Kafanda genel olarak ne olur?
Planlarım olur.Şu kadar okusam , ...'da çalışsam , ondan kitabı alsam vs.

18-Komedi mi dram mı?
Dram

19-Çay mı kahve mi?
Çay :D 

20-Bu soruları cevaplamadan kez ne yapıyordun?
Soru çok saçma yapı olarak.Dizi izliyordum.

21-Son olarak ilk sırrını söyle?

- İki mim için de canım kuzenim Dumanlı Kitaplığı ve yeni dostum Kağıttan Dünyam'ı mimliyorum :)
I love you girls !

10 yorum:

  1. Mim için çok teşekkür ederim canım. İlk mimim olacak nasıl heyecanlıyım nasıl heyecanlıyım anlatamam. :D Yalnız cevaplarını okuyunca zevklerimizin falan epey benzediğini fark ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) İlk mim heyecanı hakikaten farklı :D

      Sil
  2. merhaba :) fırtına büyücüsüne attığın yorumu yeni gördüm canım :)
    nazmiyebozkus@outlook.com eposta adresim bana buradan ulaşabilirsin yada faceden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O aralar Facebook hesabına ulaşamamıştım herhalde.
      Teşekkürler ;)

      Sil
    2. ben tesekkur ederim ne soracaktın yardım edebilirsem sevinirim :)

      Sil
  3. Mimlendin! http://1kitapmeselesi.blogspot.com/2014/12/kitap-senaryolar-mim-1.html

    YanıtlaSil
  4. Kedi mi köpek mi ?
    -İkiside değil
    Çok coolsunuz bayan ^^

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...