3 Haziran 2015 Çarşamba

Bir Yaz Rüyası

Merhaba arkadaşlar!
Nasılsınız ? Ben hem çok iyiyim! Okul bitti !


 - Ah Rob ( Hülyalı bakışlar atar.)



  Okulun bitmesiyle beraber plan yapma gereği duydum.Evet , hayatımda ilk kez plansız yaşamanın zaman kaybı olduğunu derinlemesine kavradım ve bu konuda adımlar atıyorum , bravo bana :D Plan derken belli başlı aktiviteler ve taslakları var kafamda.Oturur bu haftanın sonuna kadar inşallah zira pazartesi işbaşı yaparak resmi olarak tatile başlıyorum :D Şimdi sizlerle hedeflerimi paylaşıyorum , hem ben de yazarak daha iyi benimsemişimdir zaten hep :)



  Okuma Hedefi : 200 Kitap.Başta hedefim 250 idi ama sadece kitap okumanın bana zaraları da olabilecğini düşünerek 200'e çektim.Bugün yarın en sevdiğim yayınevi olan DEX'in kitaplarıyla bir DEX Şöleni hazırlayacağım kendime :D Yazısı gelir :) Bu arada okuma listemi daha önce paylaşmıştım, buradan bakabilirsiniz.

Güncelleme : DEX Şöleni'ni hazırlarken bunun çok hoşuma gittiğini fark ettim , diğer yayınevlerine de yaparım belki :D

"Bak bu da güzelmiş , bunu da yaz..."



  Film Hedefi : 100 film :D Bu hedefin beni 200 kitaptan daha çok zorlayacağına eminim ama film kültürü denen bir şey var ve yerini doldurabilecek bir şey bulamadım henüz.Tamam okursun filan ama izlemek de başka bir şey be abi :D Liste için Onedio içeriklerine bakmayı planlıyorum hadi hayırlısı :D


"Resim alakasızdı ama olsundu.Önemli olan niyetti."

  Ders Çalışmak : Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanı demiş atalarımız.Ben de dönüp dolaşıp ders çalışacağım.Bu konuyu uzatmak istemiyorum -.- İşte bu özel!

  Dış Görünüş : Şule'nin dış görünüşe minik bir deprem etkisiyle müdahelede bulunmak istiyorum :D Kilo vermek , daha bakımlı olmak vs.Hayat zor gerçekten! 

Güzelleşmeyi diliyorum , Allah'ım !
  Dizi izlemek : Şimdilik izlemeyi düşündüğüm sadece PLL var.İki dizi bitirmek istiyorum.PLL şu an 6 sezon 121 bölüm :D  The Walking Dead olabilir , 5 sezon 67 bölüm , Doctor Who olabilir.8 sezon 103 bölümmüş :D Bakalım ya hayırlısı :D
  
  

  ✭  Blog tasarımında gelişmek : Şu hayatta amatör olmaktan nefret ettim ve bunu aşmak için elimden ne geliyorsa yapacağım , hatta daha fazlasını ;)

  ✭  Mutlu olmak : Mutlu olmak , özgüveni artırmak gibi kişisel gelişim konuları üzerinde durmak istiyorum biraz.
    


   Yaz hedeflerim bunlar bakalım ne kadarını tamamlayacağım :D Herkese mutlu tatiller.
    Sevgiler!
    

3 yorum:

  1. Benim de gizliden gizliye böyle bir hedefim var ama ne zaman söze döksem gerçekleştiremiyorum. -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazmadan gerçkeleştiremiyorum , tuhaf :D

      Sil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...