5 Haziran 2015 Cuma

Charlie'nin Çikolata Fabrikası | Film Yorum

  Selam millet! Nasılsınız? Ben iyiyim :D
  İlk film yorumum için biraz nostalji yapıp Charlie'nin Çikolata Fabrikası'nı izledim :) Efsane film.Johnny Deep oynuyor daha ne olsun :)





  İlk kez film yorumu yapıyorum ve inanılmaz heyecanlıyım doğrusu :) Allah'tan sevdiğim , defalarca izlediğim bir film.Konudan bahsedecek olursak Willy Wonka bir şekerleme üreticisi.Ağırlıklı olarak çikolata üretiyor ama adam şekerleme alanında bir deha.Erimeyen dondurmalar , devasa boyutlara ulaşabilen sakızlar ...  Ne kadar büyük bir adam olursan rakibin de o kadar çok olacaktır , Wonka'nın da rakibi çok.Bu rakipler adilane de yarışmıyorlar maalesef.Aslında onlar da haklılar asla Wonka kadar mükemmel olamazlar -.- Diğer üreticiler Wonka'nın fabrikasına casus gönderip gizli tariflerini çalıyorlar.Wonka da buna katlanamıyor ve fabrikayı kapatıyor.

  
  Aradan yıllar geçiyor.Wonka'nın fabrikasından ses seda yok.Yalnızca paketlenmiş olarak çıkan çikolata ve Wonka çikolatasının lezzeti... Günün birinde bir açıklama yapılıyor.Beş , yalnızca beş , çikolatanın içine koyulan altın biletler , fabrikaya giriş biletleri.


   Şehrin öteki tarafında , virane bir evde yaşayan küçük yoksul bir aile.İki büyükanne , iki büyükbaba , iki ebeveyn ve Charlie.Evde çalışan tek kişi Charlie'nin babası ve maalesef o da işten çıkarılıyor.Zaten yoksul olan kalabalık ailenin artık bir gelir kaynağı da kalmıyor ve burada altın bilet devreye giriyor.Tamamen şans eseri Charlie altın bileti kazanıp , fabrikaya girme fırsatı yakalıyor!

  İki ana karakterin yolları bu noktada kesişiyor.Fabrikanın sahibi Wonka ve yoksul Charlie , büyükbabasıyla birlikte! ve unutmadan ekleyeyim.Bu fabrikadan çıkan bir çocuk büyük bir sürpriz kazanacaktır ;)

 Konumuz böyle :) Şimdi karakterlerden bahsedelim.Beş küçük şanslı çocuk !


  İzlerken benim favorim şu kenardaki huysuz çocuktu.Bilgisayar delisi , oyun hastası bir günümüz genci : Mark.Sakızkolik , kibirli ve en az annesi kadar sıkıcı bir şampiyon : Violet. Doymak nedir bilmeyen , yemekten başka bir şey düşünmeyen bir çocuk : Augustus.Babasının prensesi , aşırı zengin , burnu beş karış havada bir kişilik : Veruca.Ve bizim tatlı , sessiz ve akıllı karakterimiz : Charlie.

  


  Bu arada , bir de Wonka'nın çalışanları var , Umpa Lumpa'lar! Küçük insanlar.Wonka'nın her işini bu küçük insanlar yapıyorlar.Fabrikanın daimi işçileri  ^_^ Şakacılar ve ayrıca şarkı söylemeyi de çok seviyorlar :)


 


  Willy Wonka'nın teknolojisi beni hayran bıraktı.Son derce yaratıcı bir film olmuş bence.Işınlanma aleti , çikolatayla ilgili fikirleri derken film göz açıp kapayana kadar bitti.Karakterlerin bir bir elenmesi ise çok eğlenceliydi.Her biri zayıf noktasından vuruldu ;) 

  Ben izlerken çok eğlendim.Wonka hem eğlenceli hem çocuk ruhlu hem de fazlasıyla dürüst bir adamdı.Karakterleri de sevdim hele o büyükbabanın esrarengiz sesi beni benden aldı :D Sonlara doğru biraz duygulandım , Wonka ile beraber aile kavramını öğrendim , bir kez daha.
  
  Film yazım için araştırma yaparken iki ilginç bilgiye ulaştım , sizlerle de paylaşayım.
  • Charlie'nin çikolata Fabrikası daha önce de çekilmiş , hem de 1971'de.Kitaptan uyarlandığını bilmeyen yoktur herhalde.Kitap 1964'te çıkmış ve 1971'de filmi çekilmiş.Ondan da bir görsel koyayım , doğrusu ben çok şaşırdım !

İlk film.


  • Johnny Deep'i araştırırken ne gördüm dersiniz ? Alice Harikalara Dİyarında 2 çıkacakmış , 2016'da ! 

    


  Benim için izlemesi çok keyifli bir filmdi :) 
  Bugünlük bu kadar görüşürüz!

10 yorum:

  1. Ay işte blog twins'im ya ikimizde Johnny Depp filmi izlemişiz :')

    YanıtlaSil
  2. Charlie'nin Çikolata Fabrikası'nı çok önce izlemiştim ama hala aklımda.Şimdi sen böyle güzel anlatınca çok izleyesim geldi.En kısa zamanda izleyeyim bari *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz öyleyiz :D Bir zamanların efsane filmi :'') İyi eğlenceler :)

      Sil
  3. Senin yorumunu okuyunca bir daha izleyesim geldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle pişman olacağını hiç sanmıyorum :D

      Sil
  4. merhaba güzel çok eğlenceli bir bloğun var takibe aldım 45. kişi olarak :) bende beklerim bloğuma gelirsen mutlu olurum tatlım öpüldün:)

    YanıtlaSil
  5. Johnny Deep varsa bir projede o proje zaten 1-0 önde başlamış demektir bana göre :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle düşünüyorum ben de :)

      Sil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...