3 Haziran 2015 Çarşamba

Dex Şöleni!

Selam millet! Nasılsınız ?
Ben iyiyim galiba :D Yazın yapılacaklar listesindeki bir maddeyi hayata geçirmek üzereyim :)
Dex Şöleni !

 



Dex , uzun zaman önce LUX serisiyle bana okumayı sevdiren yayınevidir millet :) Son zamanlarda aramız bozuk ma inşallah düzelir ^_^ 

  Nasıl mı olacak? Dex'in elimdeki kitaplarını listeleyeceğim ve sırasız bir şekilde okuyacağım :D Sıra yaparsam işten soğurum :) Başka kitaplar da okuyacağım tabi ama Dex Şöleni'ni yürütüyor olacağım.Bence çok eğlenceli olacak :) Kitaplığımda bulunan kitaplara göz atalım :

Londra Caddesi Zehirli Sular  Acıtan Güzellik 2 Adanmış Güzellik Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş 

Tehlikeli Sular Dengesiz Bir Adamın AnatomisiSonsuz RuhVahşi Adam 

Kimi Öptüğüne Dikkat Et Karanlık TaçKişisel Gerilim Gizemli Adam 

HalkaUyanışSteelheartYeniruh 

Avcının İntikamıMistik ŞehirYıkılan KrallıklarNefesSonsuz DokunuşYaratıcıAteş UstasıCam Şato


Büyü UstasıYerkaraKaranlık SularYüz Bin Krallık

Gölge 19. Departman PürCadı Avı

Yemin Kara Kafa Ölümsüz Juliet Yıldız Çarpması 

Vay be ! Tam 36 kitap var , ama benim zamanım yok :( Ne yapalım ? Neyse ya diğer kitaplarla beraber yürüteceğimiz için sıkıntı yok :D Ben çok heyecanlıyım :) 
* Başlık ( Dex Şöleni ) Saklama Kabı'na aittir.
Görüşmek üzere !

 

2 yorum:

  1. Yalnız kitaplarda tam şölenlikmiş :) Keyifli okumalar sana :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...