27 Haziran 2015 Cumartesi

Mimler #4

Selam millet! Nasılsınız?
Ben yorgunum , ama yine de süperim çünkü harika bir mim yapacağım şimdi ^^
Yabancı bir blog'tan Katytastic'ten "Disney Book Tag" :)




Soruların çevirisini Emin Ünal'dan aldım :D
Onun videosu burada.
Sorulara geçelim :3


1. Küçük Denizkızı - kendini yaşantısından tamamen aykırı bir dünyada bulan, "sudan çıkmış balık" misali bir karakter?

Uyumsuz serisinden Tris.Tris fedakarlıktan cesurluğa geçince sudan çıkmış balığa döndü resmen :D



2. Cinderella - büyük bir değişim geçiren bir karakter?

Ateş serisinde Mac.Başlardaki havai tip nerede sondaki güçlü , yenilmez kız nerede ? 


3. Snow White - çeşit çeşit karakteri olan bir kitap?

Melez Sözleşmeleri serisinden Seth.Hem iyi hem kötü karakter <3



4. Uyuyan Güzel - uyuyakalmanızı sağlayan bir kitap?

Bu soruyu olumsuz olarak alıp Burcu Demet - Cambaz.



5. Aslan Kral - çocukluğunda travmatik olaylar yaşamış bir karakter?

Umutsuz - Sky.En kısa zamanda tekrar okumak istediğim inanılmaz dram.



6. Güzel ve Çirkin - seni ebatlarıyla korkutan ama sonunda hikayesini güzel bulduğun canavar gibi bir kitap?

Gölge Ateşi.Aslında gözümü korkutmamıştı en beğendiğim serinin final kitabı sonuçta :3


7. Aladdin - iyi ya da kötü de sonuçlansa dileği gerçekleşen bir karakter?

Melez Sözleşmeleri Alex.Spoiler vermek istemiyorum :3



8. Mulan - olmadığı biri gibi davranan bir karakter?

Uzaylı aşkım Daemon.


9. Oyuncak Hikayesi - karakterlerinin hayata gelmesini istediğin bir kitap?
The 100.Hepsiyle tanışmak isterdim doğrusu :D



10. Disney Descendants - en sevdiğin kötü karakter?

Efsane Day <3 Allah'ım :'')

Geldik en eğlenceli kısma :D
Etiketlediklerim ;
Öncelikle ; Nora'nın Kitaplığı.
Sonra da aşırı sempatik booktuber'larımız :3
Asena Sıla Yiğit Alican Niyazi etiketlendiniz arkadaşlar :D


*İsimlere tıklayarak arkadaşların kanallarına ulaşabilirsiniz.




 



1 yorum:

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...