23 Haziran 2015 Salı

Sadece Çizim (!)

Selam millet! Nasılsınız?
Ben iyi gibiyim.Sonunda bir kitap okuyabildim.
İki günde bitti , Trendeki Kız.Yorumlamayı düşünmüyor , derhal başka bir kitaba başlayacağım.
Başlamadan önce sizlerle paylaşmak istediğim bazı sanatsal eserler var.
Yazımın devamında sizi çok güzel yapıtlar bekliyor ^_^

by Ronald Restituyo




Öncelikle şunu söyleyeyim koyacağım bütün görseller alıntıdır.Kaynakları aşağıda belirteceğim.
Geçen gün internette dolaşırken gördüm ve bayıldım bu çizimlere.Bir kere gördün mü devamını merak ediyorsun , otomatikman.Ben de birkaç tanesini derledim.Bakın bakalım sevecek misiniz , yorumlarınızı bekliyorum :)

Bunu çok beğendim , aşırı gerçekçi geldi.


Buraya kadar şuradan alıntı.






Buraya kadar da şuradan alıntı.







Bunun çizim olduğuna inanmıyorum! Mü-kem-mel!


Bunlar da şuradan.

Bu gidişle ben kendimi frenleyemeyeceğim :D En iyisi burada kesmek :)
Siz de beğendiniz değil mi?
Bunlara bakarken - resim çizmeyi hiç sevmediğim halde - "Keşke ben de çizebilsem..." derken buluyorum kendimi , bu sanatın gücü olsa gerek.
Görüşmek üzere.

12 yorum:

  1. Bunlaarr gerçektende çizimm mi (suan burda şaşırmış yüz ifadesii var ) yada bunları çizen insan mi ????? Yani hiç üç boyutlu çizim gormemisdim.bunları cizebilen çok yetenekli... Su an kendi insanligimdan utandım ya :Ddd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek meselesi.Böyle bir yeteneğim olsun isterdim doğrusu :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet , onun yarı bir havası var :)

      Sil
  3. Çok güzeller (doğu asya Sevdan var mı?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç ilgilenmedim :/ Kore - Japonya filan mı?

      Sil
  4. hepsi müthiş. keşke bende de yetenek olsa diyor insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle , bir de neden buralarda böyle insanlar yok da diyor :)

      Sil
  5. Muhteşem çok gerçekçiler bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları muhteşem yapan da gerçekçi olmaları sanırım , insan gözünü alamıyor :)

      Sil
  6. ''Bunlar resimse benimkiler ne ?'' gibi bir soru döndü kafamda. Harika ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeteneğiniz varsa ne güzel , sizin çizimlerinizde güzeldir eminim ^_^

      Sil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...