25 Haziran 2015 Perşembe

Yaz Eğlencesi : Tehlikeli Temas - Abbi Glines

Selam millet!
Nasılsınız? Ben iyiyim.Uzun zaman sonra bir kitap yorumuyla karşınızdayım.
Yaz okuma şenliğinin üç kitabını bitirdim.Umarım birinci olurum :)
Kitabımız yakın zamanda Pegasus Yayınlarından çıkan "Tehlikeli Temas"


Tanıtım



Blaire Wynn'in en son istediği şey babasının yeni ailesinin yaşadığı Florida'daki Rosemary Sahili'ne taşınmaktır. Ancak seçim şansı yoktur. Bir hastalık yüzünden ölen annesi, ardında yüklü borçlar bıraktığı için Blaire'in Alabama'daki çiftliği elinde tutması mümkün değildir.

Koltuğunun altındaki tabancayla kamyonetini zengin sahil kasabasına çeken Blaire buraya asla uyum sağlayamayacağını bilmektedir. Babasının Paris'e gittiğini ve onu yeni üvey kardeşi Rush Finlay'le yalnız bıraktığını öğrenince daha büyük bir hayal kırıklığı yaşar. İnsanları hor gören, hiçbir şeyden pişmanlık duymayan, adı çıkmış bir rock yıldızının oğlu olan Rush yakışıklı olduğu kadar şımarıktır da… Ve Blaire'i gördüğü anda genç kızın kanına girer.

Yaz ayları ilerledikçe genç kadın, Rush'ın asla tahmin etmediği yanlarını görecek ve birbirlerine karşı hisleri görmezden gelemeyecekleri kadar güçlenecektir. Ancak Rush, Blaire'in tüm dünyasını yıkacak bir sır bilmektedir. Blaire genç adamın tehlikeli temasına kendini kaptırmadan önce bu gizemi ortaya çıkarabilecek midir?


Yorum

  Tehlikeli Temas geçen yıl blog sahiplerinin gözdesi bir kitaptı.Bu yıl Derya İmer Aydınlık'ın çevirisiyle bizlerle buluşmuş oldu.

  Konusunu tanıtımda yeterince açıklamışlar.Fakir bir kız annesinin ölümü üzerine onları yıllar önce terk eden babasını aramaya gider.Orada üvey kardeşine aşık olur.Blaire'a göre olay bu kadar basit.Ana karakteri hiç sevemedim.Bana çok saf geldi.Mesela başlarda çekip gitmeye çalışması ve becerememesi gibi.Yoksul olabilir ama asla zavallı değildi.Her ne kadar kendisi öyle görse de...

Hayal ettiğim Blair.

  Klişelere doymayan bir kitaptı , okuyacaksınız bunu bilerek okuyun.El değmemiş kız , aşık havalı zengin çocuk.Yasak ilişki , karşı koyma ve teslim olma.Okurken aklıma hep Wattpad hikayeleri geldi.Yazarın Wattpad yazarlarına örnek teşkil ettiğini düşünüyorum.Özünde başarılı bir yazar , ilham kaynağı olabilir.Belki de ülkemizde geç çıkmasıyla ilgili bu.Klişe demişken hiç de klişe sayılmayacak bir durum da vardı kitapta ; üvey kardeşlerin aşk yaşaması.Herkesin kendi seçimi tabi ki ama yine de tuhaf karşılamadım değil.Son zamanlardaki gözlerime göre kitaplar bu tarz ilişkileri bize empoze ediyor.Kafanızda güçlü bir elek olmalı.

Alakasız da olsa.
  
 Ana karakterlerimizden Rush , her yönüyle mükemmel bir erkekti , karakteri hariç.Yazar karakterler konusunda çok derinlere inmemiş , bu durum analiz yapmamı epey zorlaştırdı ama düşününce dedim ki karakterler de birbirlerinin ruhlarını sevmediler zaten , dış görünüşlerine aşık oldular.Bunu fark edince aşklarının pek bir esprisi kalmadı gözümde.Yine de bir roman karakterine aşık olmak için çok ileri gitmediği sürece bazı şeyleri göz ardı ediyoruz , Rush tam bir bad boy ve inanılmaz yakışıklı.Dilinde Piercing var arkadaşlar ben orada eridim :D


 Çok mu olumsuz yaklaştım? Kötü bir kitap değil.Birincisi ben bu aralar zor beğeniyorum , ikincisi geç okumuş olduk biz bu konulara çoktan alıştık.Güzel yönleri de vardı.Eğlenceli bir kitaptı.Bir oturuşta bitecek kadar olmasa da akıcıydı.
  
"Güzeldi ya" temalı görsel.
 Tam bir kötü çocuk iyi kız hikayesiydi ve buna tanık olmak eğlenceliydi , bir de karakterler dünya güzeli olunca okurken aklınıza gelen her mankeni karakterlerin yerine koyabiliyorsunuz :)

PLL'den , vazgeçilmez çiftim.

 Sonlara doğru iyice bir gizemin içine sürüklendik.Merak içinde bırakmayı başardı yazar.Heyecanlı bir şekilde okudum.Ama orada da bir hayal kırıklığıyla karşılaştım.Ana karakter hayatının haberini aldı ve tek düşündüğü onun dışında herkesin bildiğiydi.Spoiler vermemek için anlatmıyorum , okuyunca bana hak verirsiniz.

Bu çalışmayı çok sevdim.

 Aslında kitabın tek sıkıntısı yazarın yüzeysel yazmış olması.Durum bu olunca diğer sorunlar ortaya
çıkmış.

 Kitaba puanım 4/5.İşte o kadar eleştirdikten sonra bir puan kırabildim , vicdanım el vermedi daha düşük puana.Günümüz aşk sevenlerler için kaçırılmaması gereken bir kitap.

Sevgiyle kalın.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...