21 Haziran 2015 Pazar

Yeni Görünüm(ler) !

Selam millet! Nasılsınız?
Ben iyiyim , Ramazan ayının dördüncü günü , huzurluyuz :)
O kadar çok şey birikti ki yazmam gereken zamanım olsa dört beş yazı yazacağım :D
Ama şimdilik yeni blog tasarımlarım hakkında konuşsak yeter :D


  Biliyorsunuz benim tasarımım Moka'ya aitti.Çok tatlıydı ama tam istediğim gibi değildi :/ Aslında ikimiz değiştirecektik ama sonra haberleşmeyince ben değiştirdim :D Şu an gördüğünüz temayı uyarladım kendime.Böyle temalar hep hoşuma gitmiştir zaten , klas ve elegant.Benim hoşuma gitti ama yeni olduğundan oturması gereken unsurlar var , en kısa zamanda siz de ben de alışırız umarım.


  Gelelim diğer tasarımlara.Bendeniz hazır şablonları düzeltmeye başladım ! Birkaç arkadaşa hazırladım bile.Simple temayı kendim düzenlemeye kalksam içime sinmeyecekti o yüzden ben de direkt hazır şablonları aldım , düzenledim.Bazı eklentilerim oldu , aynı şekilde şablondan çıkardıklarım oldu.

  Şimdilik acemiyim ama kendimi geliştireceğime eminim , bu işten keyif alıyorum :)
  Düzenlemeye karar verdiğim blogların hepsi yeniydi , ben öyle tercih ettim.İlk denemelerim ne olur ne olmaz.

  Kuzenimin Blogu : http://dumanlikitaplik.blogspot.com.tr/ Klasik bir yeni blog'tu.Elimden geleni yaptım.Üst menü pek hoşuma gitmedi ama onu da en kısa zamanda tekrar düzenleyeceğim.

  Sevgi'nin Blogu : http://birkelebegindefteri.blogspot.com.tr/Bence şık oldu.Çiçekler biraz küçük olsa daha hoş olabilirdi ama temanın düzeni böyleydi.

  Helin'in Blogu : http://ucankusunyuvasi.blogspot.com.tr/ Bu blog da yeniydi , temayı bayağı düzenledim , içime en çok sinen bu oldu :)

  Ve kendi blogum :)

  İşte bu kadar.Nasıl beğendiniz mi? Biraz acemi olduğum için beğenmemiş olabilirsiniz ama ben beğendim ve sahipleri de beğendi :D Sahipleri deyince hepsinin yeri ayrıdır , takip etmenizi öneriyor ve onlara öpücükler yolluyorum :)

  Bu yazı bu kadar , görüşmek üzere.



15 yorum:

  1. Sade ama hoş duruyor,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Şuleee senin bloguna bilgisayardan bakamıyorum. İzniniz yok diyor o.O

    YanıtlaSil
  3. ya gerçektende böyle şeylerin nasıl yapıldığını bir bende bilsem ::( çok şık ve sade olmuş güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , yardımcı olabilirim :)

      Sil
  4. ya gerçektende böyle şeylerin nasıl yapıldığını bir bende bilsem ::( çok şık ve sade olmuş güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. Tam istediğin gibi olmuş güzel :D

    YanıtlaSil
  6. gerçektenmi çok mutlu olurum, bu özellikle başlık yeri ve o başlığın altındaki bölümler nasıl yapılıyor çok merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana altan.sulecik@gmail.com'dan mail atarsan konuşuruz ^^

      Sil
  7. sade ve hoş olmuş ben beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...