29 Ağustos 2015 Cumartesi

Ateş Serisi | Sevdiğim Seriler ~

Selam!
Yeni bir cumartesi etkinliğiyle karşınızdayım; sevdiğim seriler!









Seri Adı: Ateş Serisi
Kitaplar:
1) Karanlık Ateş
2) Kan Ateşi
3) İntikam Ateşi
4) Rüya Ateşi
5) Gölge Ateşi
İlk dört kitap Epsilon yayınlarından son kitap ise Artemis'ten çıkma.
Orjinal Adı: Fever Series
Yazarı : Karen Marie Moning





  İlk sırayı vermesem ayıp olurdu Mac’a.Sanırım Fever Serisini bir haftada bitirdim.İnanılmaz sürükleyiciydi çünkü.Kitapların sonları , yoğun bir şekilde merak uyandırdı.İyi ki seri bittiğinde keşfetmişim , dayanamazdım.(Bkz : Lux serisi 5.kitap için çıldırmıştım!) Mac çok güçlü bir karakter benim gözümde.Birçok ana karakterin aksine tamamen değiştiğini düşünüyorum.İlk kitaptaki Mac nerede , Gölge Ateşi’ndeki Mac nerede.İnanılmaz bir değişim göstererek ,

güçlendi.Bazen acılar bazen içindeki güç sayesinde oldu bu gelişim.Ben Mac’i ayakta alkışlarım.

Barrons karakteri çok çekici bir karakter.Güçlü , karizmatik ve ihtiraslı bir adam.Bazı karakterler var , bilirsiniz , kötü çocuk (!).Barrons’a bu yakıştırmayı yaparsanız büyük haksızlık yapmış olursunuz.Kötü çocuk ergen zırvalarından biri ama Barrons , ah Barrons ah , tamamen korumacı , tutkulu , akıllı bir adam.Bütün iyi sıfatları kullandım , yakışıklı hariç.O yakışıklı değil , o doğaüstü :D




Serinin konusundan bahsetmeye kalkarsam altından kalkamam.Yalnız kurgusu hakkında şunu söyleyebilirim ; şimdiye kadar okuduğum en iyi kurguydu.Bitirdiğimde ağzım açık kalmıştı ki zaten beş kitap bir haftada bitti ki şimdi olsa üç günde biter.


Ateş serisi basit bir seri değil.Bazı yerlerinde aklım karıştı , tekrar okudum.Beklentilerinizi karşılayacak bir seri.


Gölge Ateşi beklentilerimi karşıladı.Yazar zirvede bıraktı :D Yan seri başlayacak yakında.Yan seri , pek sevmediğim bir karakterin ağzından.Bilemiyorum devam eder miyim.Bazı şeyleri tadında bırakmak gerek.
Jericho yerine düşünülen model *-*

Film izlemeyi sevmediğimi daha önce belirtmiştim , yine söylüyorum filmi çıksa izler miyim , evet fakat çok bağlanacağımı düşünmüyorum.

Tumblr Naox606Npn1Reli55O1 500











     Bu arada, kitapları filmlerden daha çok severim. Filmler size neyi düşüneceğinizi anlatırlar. İyi bir kitap ise bazı şeyleri hayal gücünüze bırakır. Filmler size pembe renkli evi gösterir. İyi bir kitap, pembe bir ev olduğunu anlatır ve detayları sizin boyamanıza, hatta belki çatı modelini seçmenize ve kendi arabanızı o evin önüne park etmenize olanak tanır.
    Güç, kaba kuvvetten gelir; erdem ise gerçek iktidardan.
    Kızlar kırılıp dökülür.Oysa kadınlar sizi şaşırtabilir.
    Hayat bir okyanustur ve dalgalarla doludur. Her şey tehlikelidir. Hepsi seni boğabilir. Doğru koşullar altında en küçük bir dalga bile ölümcül olabilir. Dalgaları aşmak hafta sonu savaşçısına göredir. Birini seç ve tepesine çık. Hayatta kalma şansını arttırır.
   Sürekli mutlu ve süslü görünmek çok çaba, enerji ve konsantrasyon gerektirir. Böyle birine rastlarsanız neyden kaçtığını sorun.







1 yorum:

  1. Keşke yayınevleri serileri baştan başlayıp yayınlasa böyle bir garip oluyor. Bu arada çok merak ediyorum seriyi *-*

    YanıtlaSil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...