23 Ağustos 2015 Pazar

Betty Queen Asena Özoral ile Söyleşi!

Merhaba arkadaşlar!
Maalesef hala gelgitli bir şekilde okuyorum.Reading slump'tayım hep, bıktım artık -,- Neyse bu konuda sonra yazarım.Bugün "Beş Soru" projemizin ikinci röportajı ile karşınızdayım; Asena Özoral!


Asena'nın hem bir blogu hem de Youtube kanalı var.İkisini de ziyaret edin!

 

Röportaja geçelim mi?

1)Kitap kurdu olduğunu biliyoruz.Bu özelliğin dışında Asena kimdir, anlatır mısın bize? Kısa bir otobiyografi alalım senden :)
1-Kendimi tanıtırken hep saçmalarım o yüzden birkaç şeyden bahsedeceğim. Hatıralara çok değer veririm.Bir fotoğraf arşivim var ki neredeyse bilgisayarı çökertecek. Aynı zamanda yıllardır aksatmadan günlük yazarım o gün çektiğim fotoğrafları kenarlarını yapıştırırım çok özeniyorum böyle şeylere. Onun dışında memur çocuğu olmanın zorluğunu yaşıyorum göçebe gibi yaşıyoruz. Temelli olarak hiç yaşamasam da İzmir Türkiye'de en sevdiğim şehir.Her yönden. Her yaz gidiyorum mutlaka.Hayvanları da çok severim özellikle köpekleri. Bir Pug sahibi olmayı çoğu şeyden fazla istiyorum. Konudan konuya atlamayı sevdiğim zaten anlaşılmıştır :D Son olarak aileme feci bir şekilde bağlıyım ayrı kalmasına kalırım ama mutluluğumuzun bozulması en büyük korkum.



2)Vlog çekmeye nasıl karar verdin? Bize vlog maceranı anlatır mısın?
2-Vlog çekmeye karar vermedim aslında :D Valla hiç düşünmedim. Yiğit'le başladım ben. Edit nedir reklam nedir partnerlik nedir hiç bilmezdim. Çok şükür abim çok yardımcı oldu o olmasaydı bu kadar ilerleyemezdim.




3)Peki bu konuda yakın çevrenin ve ailenin tepkisi ne oldu?
3-Dediğim gibi abim en ufak ayrıntısına kadar düşünüp fikirlerini bana söylüyor.Kitap okumasa bile bana çok yardımcı oluyor,destek çıkıyor. Annem ve babam da bu konu da arkamdalar.Arkadaşlarım da artık alıştılar bana onlarla bunları konuşmak çok zevkli.


4)Huzurla kitap okumak deyince aklına gelenleri betimler misin?
4-Sonbaharda böyle ne soğuk ne sıcak.Yatağıma uzanayım sırtıma yastık koyup kitap okuyayım. Yeter bana o kadarı :D



5)Yayınevinden incelemen için gelen kitaplar oluyor mu? Bunlara bakış açın nasıl? Diğer vlogger ve blogger arkadaşların böyle bir durumda objektif değerlendirme yaptığına inanıyor musun?
5-Ara sıra oluyor.Ben elimden geldiği kadar objektif olmaya çalışıyorum. Diğer bloggerlar nasıl yorumlar hiç bilmiyorum açıkçası :D


... bu kadar!
Asena çok kibar bir kız, tanışabilir sohbet edebilirsiniz.Sevmemek elde değil gerçekten.
Çok teşekkürler Asena! Eğlenceli ve bilgilendirici bir söyleşi oldu.
Aşağıya iletişim adreslerini bırakıyorum *-* Mutlaka uğrayın.


Görüşmek üzere arkadaşlar, yine beklerim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...