6 Ağustos 2015 Perşembe

Erkekleri Tavlama Günlüğü! | Yorum


Selam!
Sıcaklardan bunalmış halde, reading slump'ın kıyısında dolanırken karşıma çıkan bir kitap oldu Erkekleri Tavlama Günlüğü :)







 Bir dergi yazarı olan Kızıl, "Ben de varım. Ben de bu dünyadayım. İyiyim, yetenekliyim, güzelim. Eğer başarırsam beni de sevebilirsiniz," diyor. Amacı ülkenin en büyük holdinginin sahibi Ateş'i tavlayabilmek. Onu tavlayacak ve gizli bir kimlikle başından geçenleri dergi okurlarına sunacak ama bu gizli macerada sınanmanın en büyüğünü kendisi yaşayacaktır.
Erkekleri Tavlama Günlüğü, bir kadının kendi kendini yeniden var edişinin hikâyesini anlatıyor. Kızıl'ın varoluş kavramını bir erkeği tavlama üzerinden tanımlamasının ve sınavının heyecanını keyifle okuyacaksınız. (Tanıtım Bülteninden)









Sevgili okur!
Oyuna gelme, dedikodulara kanma! "Wattpad hikayesiymiş kurgu yoktur onda", "Kapağı kötü ya alma onu", "Adı saçma baksana!" !! Yazımın devamında hepsine değineceğim arkadaşlar.Okumaya devam.

Benim bu kitaba başlama hikayem şöyle: Hiç güncel Türk yazarlarından okumamıştım ve Wattpad'den hikaye de okumamıştım.Ciddiyim *-* Sadece Erkek Fatma'yı okumuştum o da zaten kitap oldu.Wattpad'de beğenmiştim de şimdi doğruya doğru kitap olmayı hak eden bir kitap değildi bence.Bazı kitaplar Watty'de kalmalı ki bu düşüncemin sonuna kadar arkasındayım.Adı üzerinde "Amatör".

Neyse arkadaşlar.O ön yargım yüzünden uzak duruyordum Müptela yayınlarının kitaplarından.Sonra bir gün ani bir kararla Süper Dadı'ya başladım.Ve bayıldım! Ona olan kısa yorumum için: http://1000kitap.com/kitap/super-dadi (Şule kullanıcı adım).O kitaptan sonra aklıma "Ya..." düşünceleri doluştu.Ya haksızlık ediyorsam? Ya güzel kitapları kaçırıyorsam? O kitabı bitirdiğim gibi Erkekleri Tavlama Günlüğü'ne başladım ben de.

Alıntı.

Erkekleri Tavlama Günlüğü, Kızıl'ın ailesine kendini ispatlamak istediği için çalıştığı dergide kalma çabalarıyla başlıyor.İlk sayfalar pek sarmadı beni doğrusu.Ne zaman Ateş ile tanıştık, kitap adeta elime yapıştı.Konumuza dönelim.Kızıl'ın amacı Ateş'i tavlayıp nasıl tavladığını okuyucularına anlatmak.

Siz bu konuyu okudunuz ve dediniz ki "Hıı, öyle miymiş? Tamam o zaman.".Demeyin.Sakince yorumu okumaya devam edin, size küçük ipuçları vereceğim.
*Ateş'in eski sevgilisi ölmüş.
*Kızıl ailesinden neden sevgi görmüyor acaba?
*Mert Şahin kim?
*Ateş yalnız biri mi, neden arkadaşı yok?
... vs. vs.

Kesin Bilgi: Kitap sadece komedi ve aşktan ibaret değil.

İlk yüz - yüz elli sayfada süregelen bir tavlama oyunu var ama sonra... Sonra asıl oyun başlıyor! O kadar çok sır var ki gün yüzüne çıkması gereken.Melek, Ateş, Mert ve Kızıl'ın geçmişine ortak olacaksınız ve zihinlerinin karanlık dehlizlerinde karşınıza ne çıkacağına bilmeden tedirginlikle yol alacaksınız.

Gizem, dram, aşk...

Çok mu övdüm? Şöyle ki arkadaşlar, kurgu uyduruk değil.Karakterler mükemmele yakın gibi görünseler de asla mükemmel değiller.Kitap sizi içine alıyor.Daha ne olsun?

Benim kitaba puanım : 8.5/10

~Ateş~
~Kızıl~




7 yorum:

  1. merhaba.. yazıalrını çok beğendim takipteyim bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Mimledim seniii ^-^

    http://sizleriizliyorum.blogspot.com.tr/2015/08/mim-4.html

    YanıtlaSil
  3. Yorumların gerçekten çok güzel :) Devamını bekleriiim :D

    YanıtlaSil
  4. Facebook'ta gördüm, çok güzel blogun ^^

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli bir bloğun var çok güzel takipteyim banada beklerim :)

    YanıtlaSil

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...