1 Eylül 2015 Salı

Bir Kitap Biter Yenisi Başlar #1



Yağmur Yağarken + Tutku Oyunları



Yağmur Yağarken bitti, öyle herkes gibi bayıldığım bir kitap olmadı.Akıcı bir dili ve sürükleyici bir yapısı var.Oldukça romantik.Hem klişe hem değil:Karakterin başından bir olay değil bin olay geçiyor tabiri caizse :)

Go Kitap kalitesi gayet yüksekti, bunu belirteyim.Duygusallık vardı ama ben tam uygulandım, ağlamak üzereyim derken yazar saçma sapan şeyler yazıp kız ergenmiş gibi davrandı oysa olgun bir kızdı.

Başlarda "Karanlıkta Buldum Seni" ye benzettim ve korktum açıkçası.Okurken sevmiştim ama şimdi geriye dönüp bakınca karakteri sevmediğimi anlıyorum.

Beau'dan ziyade Asher'a aşık olanlardanım ben :')

Duygu olsun, aşk olsun, hayatın gerçekleri olsun diyorsanız okuyun.Puanı çok yüksek GR: 4.34, bunu göz önüne alın mutlaka.

Bu arada kitabın devamı varmış, onunla alakalı yayınevine mesaj attım.Cevap alınca size de yazacağım.

-Başlıyorum-



Aşk, günahlarla yoğrulmuş bir oyunu bozabilir mi?

Claire Nichols, kusursuz hayatların, büyülü masalların ardında en kötü kâbusların yaşanabileceğinden habersizdi. Ta ki onunla tanışana kadar; Anthony Rawlings. Zorba, acımasız, gözü kara. Fakat aynı zamanda zengin, kibar, güçlü ve nefesleri kesecek kadar yakışıklı. 

Parıltılı yaşamların gürültüsünden uzak, sıradan bir barmen olan Claire, onun tatlı tuzağına düştüğünde ise artık her şey için çok geçti. Nefretin bile çekici geldiği bu dünyada, tutku ve şehvet dolu bir oyunun en önemli parçasıydı artık.

Bu oyunun sınırları yok ama kuralları var. Hayatta kalmaksa ancak kurallarla mümkün. "Kimse onun kurallarının sonuçlarından kaçamaz."
-Alfred A. Montapert-
(Tanıtım Bülteninden)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...