19 Eylül 2015 Cumartesi

Blog Tasarımı #1 En Kolay Bu Yazıyı Paylaş Eklentisi!

Herkese merhaba!
Bloguma hoşgeldiniz!
Yeni bir yazı dizisine başlıyorum.Daha önce de paylaşım yapmıştım ama şimdi kesin olarak başlıyorum.
İlk konumuz; postun altına bu yazıyı paylaş eklentisi.


Şunu belirtmeliyim ki; çok basit.
Beş dakikalık işlem; ama ben her adımın görselini koyacağım için uzun bir yazı olacak.
Gözünüz korkmasın :)


İlk adımımız şu siteyi açmak.Bu bizim yerimize yapacak :)


Karşımıza çıkan sayfada "Free Sharing Buttons" butonuna basalım.


Buradan Blogger'ı seçip next diyelim.



Bize verilen üç seçenek arasından benim seçtiğim bir.Siz diğerlerini de deneyebilirsiniz :)


Bu kısım bizim için önemli.Paylaşılmasını istediğimiz platformları seçeceğiz.
"Selected Services" dediği yerde tutup sürükleyerek dizilimleri değiştirebiliriz.
"Sharing Buttons" yazan yerden seçtiklerimizi sürükleyerek "Selected Services" kısmına koyabiliriz, böylece seçtiklerimiz de paylaşıma açılır.

Hazırladıktan sonra "Get the Code" yazan yere tıklıyoruz.



Buradan herhangi bir hesapla giriş yapabilirsiniz, ben kısaca Google+ ile giriş yaptım.



Ve sonra size kod veriliyor ve aşağıda yapmanız gerekenler anlatılıyor ama yine de devam edelim.
Kodu kopyalıyoruz.
Bu siteyle işimiz bitti, Blogger'a geçiş yapıyoruz ve yerleşimden "HTML/Javascript" kısmına yapıştırıyoruz.
Ve oldu!
İşte bu kadar!



Bu yazı dizisindern haberdar olmak için beni takibe alın.
Görüşmek üzere!

1 yorum:

  1. blog tasarımı ile ilgili başka yazı yazdınız mı

    YanıtlaSil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...