20 Eylül 2015 Pazar

Dex Soruları Cevaplıyor! Eski Dex Dönüyor Mu Yoksa?

Selam millet, nasılsınız?
Ben iyiyim hatta süperim :')
Nedeni yazının devamında :D



Dex geçtiğimiz günlerde JLA ile ilgili bir soru başlığı açtı ve soruları yanıtladı!
Tabi ki başka konulardan da soru soruldu, ee Dex okurlarıyız biz :')
Öncelikle JLA kitaplarıyla ilgili haberler.




Wicked Serisinin ilk kitabı yakında raflarda.

Wicked (A Wicked Saga, #1)


Şu kapağın güzelliğine bakar mısınız *-*

Daemon'ın bakış açısıyla LUX'u okuyoruz.
Oblivion yakında!


İstemem miiii :3

Shadows geliyor!
Dawson ve Bethany'nin hikayesini dinlemeye hazır olun!


2016 Seth'in yılı!


Karanlık Elementler 3. kitabıyla 2016'da raflarda!


Şimdi gelelim diğer yazarlara.
Anna Banks'ın kaleminden harika bir seri geliyor, benden söylemesi.


The Selection serisinin bir kitabı 2015 bitmeden bizlerle!
Diğeri ise 2016'de :3


Cam şato serisini okumadım ama üçüncü kitabı geliyormuş 2016'da.


Aynı yazarın bir kitabı daha gelecekmiş.



İşte böyle :D
Ben çooook heyecanlıyım *-*





1 yorum:

  1. Kitaplar müthiş duruyor. E haberler de öyle. Ama umarım şu sayfaların kalitesini halledebilirler bu kitaplarda. Dex'i çok seviyorum ama üzüyor kalite konusu beni :'(

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...