5 Eylül 2015 Cumartesi

Eylül Ayı Türk Yazar Ayı!

Merhabalar efendim hoşgeldiniz :)
Yeni bir proje ile karşınızdayım.


Bilen bilir, zor bir okuyamama döneminden geçiyorum ve hem bunu aşmak hem de  yazarlarımız hakkında bilgilenmek amacıyla kendi çapımda bir etkinlik yapmaya karar verdim :)

5 Eylül'den 5 Ekim'e ünlü Türk yazarlarımızı okuyacağım :) 

Bloguma da yorumları gireceğim.Yazar hakkında bilgi ve yorum çerçevesinde olacak :)

Peki kimler olacak?

Şimdilik karar verdiğim birkaç yazarımız var.Ahmet Ümit, Canan Tan, Ayşe Kulin, Elif Şafak  ve Ahmet Altan.

Yazarlarımızın kişiliklerini ve kalemlerini tanımak istiyorum!

Önerisi olan aşağı yazabilir, sağlıcakla kalın!

4 yorum:

  1. Merhaba iadei ziyarete geldim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir etkinlik olur bence şimdiden keyifli okumalar :) İpek Ongun da oku. Tavsiye ederim. Özellikle okuyamama döneminde isen seni hem yormaz hem eğlencelidir. :)

    YanıtlaSil
  3. http://tatlikitapcanavari.blogspot.com.tr/2015/09/merhabalar-ben-dondum_5.html mimlendin. :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...