17 Eylül 2015 Perşembe

Lux Serisinin Yeni Kitabı Geliyor!

Selamlar efenim :)
Nasılsınız? Benim yine pek keyfim yoktu ama aldığım haberler sonucunda ziyadesiyle mutluyum!



Daha geçen gün film olacağını aldığımız Lux serisinden bir haber daha!
Oblivion geliyor!


Yurtdışında 1 Aralık'ta çıkacak olan kitap, ilk üç kitaptaki olayları Daemon'ın gözünden anlatacak!
OMG!
Orijinal yazıdan çeviri:
       Oblivion(1 Aralık 2015)Oblivion kocaman bir kitap olurdu, 1300 sayfadan daha büyük bu da kitabın basımını zorlaştırıyor ve okuyucular için maaliyetide arkadaş yanlısı değil ama Entangled Teen ve ben bazılarınızın Oblivion'ın basılmasını ve ellerinizde tutmasını isteyeceğinizi biliyorduk.O nedenle Oblivion fiziksel kopyası olmasını isteyenler için basılacak.Basılmış kopya Obsidiyen'in Daemon bakış açısından anlatımı olacak,ve dijital versiyonuna Obsidiyen ve diğer iki bonus kitap olan Oniks ve Opal de dahil(Daemon bakış açısı).

Anlayacağınız uzun bir kitap olduğundan sadece Obsidiyen'deki olayların normal basılacağını kalanın e-book olarak basılacağını duyuruldu.
Bakalım DEX ne yapacak *-*
Edit: Dex mesajıma cevap verdi :D


Kapağı ben beğendim ama pek beğenilmemiş :/
Siz beğendiniz mi?
*Çeviri Caroline'e aittir ^^

1 yorum:

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...