11 Eylül 2015 Cuma

Obsidiyen Film Oluyor! (Resmi Açıklama)

Selam millet, yaslardayım :'(
Benim bir tancik öküzüm Daemon Black artık bir film karakteri :'(




Jennifer'dan gelen açıklama :

Benim buradan çıkardıklarım:

      Obsidian’ın film olması konusunda son zamanlarda çok mesaj almaya başladım.Çok heyecanlı olduğunuzu biliyorum o nedenle birkaç güncelleme yapacağım.
İşte söyleyebileceklerim:
Evet Obsidiyen’in büyük bir proje için telif hakları alınmıştır.
Evet bazı şeyler VAR ve  bu beni çok mutlu ediyor ama sessiz kalmak zorundayım ve bu özellikle benim için çok zor.
Yakında gelecek duyurular olacak.
Süper heyecanlı olmaya devam edin ve beklemede kalın!
 
Ya, işte böyle.
Daemon artık ekranlarda sahte fanlarıyla buluşacak.
Yıkıldım arkadaşlar, ağlamak istiyorum.






4 yorum:

  1. Bu kitabın ismini ilk defa duyuyorum ve görüyorum. Google'dan arattım, baktım. Sanki Wattpad'den kitap olmuş gibi görünüyor. İlginç bir konusu var bulursam alıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın :)
      Yeşil gözlü, yakışıklı bir uzaylı var ;)

      Sil
  2. Nolamaz nayır, gel kardeşim bu hüznü paylaşalım. Uzaylı okuzumu herkes görecek :((

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...