1 Eylül 2015 Salı

Pegasus'tan Duyurular!


After, Kızıl Kraliçe, Bıçak Sırtı ve Altın Oğul çıkmaz üzere!




İlk haberimiz Eksik Parça serisinden!
İkinci kitabı çok çok yakında bizlerle!
Fena bir yerde bitmişti, merakla bekliyorum.



İkinci haber Kitap Oburlarından geliyor.
Kızıl Yükseliş'in ikinci kitabı Altın Oğul çevirideymiş!
Bu kitap da fena bitmişti.



Üçüncü haber ise One Direction üyelerinden Harry ile yazılan fanfiction bir kitabı "After" .
Bugün ön satışta!



Ve bir sonraki haber Kızıl Kraliçe'den!
O da yakında bizlerle.
Kitap Oburlarından aldığımız bilgilere göre.
Nasıl merak ediyorum anlatamam *-*
Aşağıda yabancı tanıtım videosu var *-*

1 yorum:

  1. Kızıl Kraliçe için heyecanlıyım! Eksik Parça'yı da alırsam devamının hazırda olalcağı duygusu mutlu ediyor

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...