20 Eylül 2015 Pazar

Tanışmak İstediğim Yazarlar

Güzel bir kitap okuduğumda yazarına çay demlemek istiyorum.





Aimee Carter
Ally Condie
Andrea Kane
Brenda Joyce
Caragh M. O'Brien
Cathy Maxwell
Chloe Neill
Danielle Steel
Christine Feehan
Darynda Jones
Elizabeth Boyle
Deeanne Gist
Gena Showalter
Harlan Coben
Indigo Bloome
J. K. Beck
Jasinda Wilder
Jeaniene Frost
Jennifer Probst
Jessica Verday
Jill Shalvis
Judith McNaught
Julia Quinn
Julie Garwood
Karen Rose
Kresley Cole
Kristen Ashley
L. A. Weatherly
L. J. Smith
Lara Adrian
Laurelin Paige
Laurell K. Hamilton
Liliana Hart
Linda Howard
Lisa Gardner 
Lisa Kleypas 
Lisa McMann
Mary Janice Davidson
Marie Force
Milly Johnson
Michael Grant
Marian Keyes
Melissa Marr
Monica McCarty
Morgan Rice
N. K. Jemisin
Nalini Singh
Neil Gaiman
Nicholas Sparks
Nora Roberts
Rachel Gibson 
Rachel Hawkins 
Raven Hart 
Rebecca Donovan 
Sabrina Jeffries
Sally Goldenbaum 
Samantha Grace
Samantha James 
Sandra Brown 
Sherrilyn Kenyon
Sophie Jordan
Sophie Kinsella
Stephaine Laurens 
Susan Elizabeth Phillips
Susan Mallery
Sylvain Reynard 
Sylvia Day
Ted Dekker 
Toni Blake 
Trinity Faegen
Veronica Roth 
Veronica Rossi

*Bu yazarları hiç okumadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...