17 Eylül 2015 Perşembe

Taylor Swift'ten Alaska Young Olur Mu?

Gerçekten.
Başlığın devamı ise şu "... Hadi canım sende!"
Evet :'(



Şu yukarıdaki resimde ortadaki Taylor ve yanındaki - tipsiz, üzgünüm John - John Green!
John bunu Facebook sayfasında paylaştı ve altındaki yorumlara bakınca - bakmaz olaydım - böyle bir yakıştırma gördüm!
Araştırdım nedir, ne değildir, n'olur doğru olmasın diyerekten....
Meğer John büyük bir Taylor fanıymış!
Ah buna diyeceğim yok eyvallah da Taylor'dan Alaska olur mu?
Olmaz, nayır nolamaz!
Bıktım bu filmlerden.
Alın okuyun kardeşim, o kadar mı zor :(
Bu konu hakkında detaylı yazacağım bir gün.
Bakınız;
Bu Taylor.
Anti değilim yanlış anlamayın ama role olmaz!




Bu ise benim için münasip Alaska'dır efendim:



Siz ne düşünüyorsunuz?
Kitabı okumadıysanız okuyun, John'un en sevdiğim kitabıdır :')






2 yorum:

  1. Kız tipsiz deme John Green'e beee tatlış aslındaaa :D Ama Alaska konusunda sana kesinlikle katılıyorum! Skins dizisinin biricik Effie'si Kaya Scodelario umursamaz asi tavırlarıyla Alaska'yı çok güzel taşır bence de mükemmel olmuş cuk oturmuş!

    YanıtlaSil
  2. Alaska'yı çok sevememiştim ama Taylor olmaz ya :c Benim kafamda da senin koyduğun tarzda bir şeyler vardı Taylor ı ıh olmaz

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...