24 Eylül 2015 Perşembe

Korku Gerilim Edebiyatının Kraliçesi ile Beş Soru! (Tess Gerritsen Röportajım)

Tess Gerritsen'e hayranlığım çoook eskilere dayanır.Henüz sıkı bir okuyucu olmadığım zamanlarda kendileriyle Cerrah vasıtasıyla tanışıp kalemine aşık olmuştum :)




O hem bir yazar, hem de doktor :) Benim idolüm!
Çok uzatmadan sorulara geçiyorum.

1)Yazar olmak nasıl bir duygu?
Yazar olmayı çok seviyorum, hikayeler anlatmaya başladığımdan beri.
2) Yazar olmak istediğini ilk ne zaman fark ettin?
Yedi yaşında yazar olmak istediğimin farkına vardım.
3) Kitabını beş kelimeyle tanımlar mısın?
Yeni kitabım "PLAYING WITH FIRE"'den "Kadının kendi çocuğu için endişelenmesi".
4) Seni çok etkileyen, herkes okumalı dediğin bir kitap?
Siliniş.Fahişelik ve kurbanların (kadınlardan bahsediyor) başına gelen korkunç trajedi hakkında.
5) Son olarak kendin ve kitabın hakkında rastgele bir şeyler söyler misin?
Piyano çalıyorum ve beste yapıyorum! Yeni kitabım Playing With Fire için bir beste yaptım, iTunes'de olacak!
Ve Rizzoli & Isles hakkında; Maura Isles bana fazlasıyla benziyor!



İşte böyle, çok mutluyum!!

2 yorum:

  1. Ben daha önce siliniş'i okumuştum ve o günden beri tess hayranıyım. Siliniş'in rizolli&ısles serisinin 5. Kitabı olduğunu ögrenince çok mutlu olmuştum. Şu sıralar serinin ilk kitabı olan cerrah'ı arıyorum. Bulursam hemen alacağım. Birkaç kitapcıya baktım ama cerrah'ı bulamadım. Aramaya devam ...

    YanıtlaSil
  2. Aaa merak ettim bende! Elimdekileri bitireyim hemen ;)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...