6 Eylül 2015 Pazar

Türk Yazar Ayı 1.Gün | Ahmet Altan - Kristal Denizaltı


Alıtılar:

Yaşamak, kelimelerin soyunmasıdır. Her biri kendince bir biçim, kendince bir renk taşıyan o maskelerin her inişinde hayatımıza bir şeyler katılır; bazılarının katılması bir şeyler eksiltir bizden, bazılarının katılması bir şeyler ekler.
Ve bir insanın birini hem sevip hem de ona düşmanlık duyması kadar taşınması zor bir duygu ikiliği, inanın az bulunur.
Bazı yazarları özler insan, onların anlattıklarını, anlatma biçimlerini, kullandıkları dili, yalnızca onlara ait olan sözcük evliliklerini, onların yarattığı ve okurken bir parçası haline geldiğiniz dünyayı, o dünyanın kokularını, seslerini, renklerini özler.
İstediğiniz, sizden başka türlü yaratılmış olanların zaaflarını bulmak, kanatlarının arasına yerleştirilmiş kamburları saymak, sonra da sanki kanatları yokmuş gibi onların yalnızca kamburlarını söylemek: "Bak işte kamburları var.
Tecrübe, her maskenin altında duranı, daha o maske inmeden tanımaktır.

Yalnızım.
Kendimi yalnız hissediyorum ki, bu yalnızlıktan da kötü.

Bazen en tutkulu aşkla bağlı olduğumuzdan en vahşi intikamı almak isteriz.

3 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu takibe aldım . Bana da takibe beklerim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. İade-i ziyarete geldim :) Yorumun için teşekkür ederim. Takibimdesin

    YanıtlaSil
  3. Beni ziyaretinizden ötürü teşekkür ediyor güzel yarınlar diliyorum.Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...