2 Eylül 2015 Çarşamba

Tutku Oyunları - Aleatha Romig | Yorum

Selam millet!
Arkadya Bitter'in çıkan ikinci kitabı olan Tutku Oyunları incelememe hoşgeldiniz!!








 Aşk, günahlarla yoğrulmuş bir oyunu bozabilir mi?

Claire Nichols, kusursuz hayatların, büyülü masalların ardında en kötü kâbusların yaşanabileceğinden habersizdi. Ta ki onunla tanışana kadar; Anthony Rawlings. Zorba, acımasız, gözü kara. Fakat aynı zamanda zengin, kibar, güçlü ve nefesleri kesecek kadar yakışıklı. 

Parıltılı yaşamların gürültüsünden uzak, sıradan bir barmen olan Claire, onun tatlı tuzağına düştüğünde ise artık her şey için çok geçti. Nefretin bile çekici geldiği bu dünyada, tutku ve şehvet dolu bir oyunun en önemli parçasıydı artık.

Bu oyunun sınırları yok ama kuralları var. Hayatta kalmaksa ancak kurallarla mümkün. "Kimse onun kurallarının sonuçlarından kaçamaz."
-Alfred A. Montapert-
(Tanıtım Bülteninden)


    Tutku Oyunları çıkalı çok olmadı, yaklaşık bir hafta oldu.Bloglarda yorum da yok henüz, ilk yorumlardan olacak sanırım :) Umarım hakkını verebilirim.

    Konusuna değinecek olursak; Clarie meteoroloji uzmanı fakat işini yapamayan bir barmen.Bir gün bara Anthony adında bir adam gelir ve ona "peçete" üzerinde iş teklif ediyor.Clarie'nin borçları var ve karşısındaki adam oldukça varlıklı görünüyor.Sonuç ise bir imza.Nereye gittiğini bilmeden.

   Grinin Elli Tonu beklerken çok farklı bir kitap çıktı karşıma.Tutku Oyunları'na o bakışla yaklaşmayın, bu gerçekten farklı bir kurgu.Başına yazarın iliştirdiği nottan da anlaşılıyor zaten az biraz ama okumadan bilemezseniz.




   
   Bu kitapta güçlü arzular var ve size bir spoiler vereyim; bu arzular sadece cinsel içerikli değil.Kitaptan çok etkilendim ama şiddet maalesef o kadar da ütopik bir durum değil.Kitaptaki şiddet neden peki? İtaatkar - hakim ilişkisi.Bu nasıl bir furyaysa hala yankıları sürüyor.

  Kitap altı yüz küsür sayfa.Sıradan günümüz aşk/erotika romanlarından olmadığı için bu durum anlaşılır.Sıkıcı değildi, gözünüz korkmasın.

  Karakterimizin ortalama bir hayattan lükse, büyük bir malikaneye ve etiketine bakmadan kıyafet almaya alışma sürecini okumak özellikle keyif verdi bana.Bunların etkisi olmuş mudur bilinmez ama çok güçlü bir karakter oldu, ikinci kitapta daha da iyi olacağına eminim.

  Arkadya'nın kalitesi yine kendini göstermiş.Özellikle ayracı ve kalın bir kapağı olması konusunda oldukça başarılı buldum.


  
  Arkadya Bitter'in orijinal kapak çıkarmayacağını biliyor muydunuz? Öyle hemen olumsuz yaklaşmayın dostlar.Sizi temin ederim başta toplum yapımız olmak üzere yabancıların "açık" kapakları yerine düz kapaklar kullanılmasının birçok faydası var.Bu kitabın yabancı kapağı çok hoşuma gitti doğrusu, basılsın isterdim ama sanırım genel politikaları düz kapaklar.

  Kitabın içeriğine dönecek olursak Tony karakteri kitaplarda çok karşılaştığımız türde bir karakter değil.Otoriter bu alışıldık ama yaşlı biraz.Kırk beş yaşında, diğer karakterler genelde otuzlu yaşlarında oluyorlardı.Clarie'nin bu adama dayandığı çoğu yerde ben dayanamadım.Yazar uyarmış gerçi, hazırlıklı olmalıydım ama yine de şiddet kurgu bile olsa hoş değil.

  Tony'nin sevdiğim tek özelliği evidir belki de.Malikanesi çok hoşuma gitti.Büyük salonları, çevresindeki ormanı (Gerçekten evin çevresinde büyük bir orman var?!), gölü ve tabi ki kütüphanesiyle.Clarie sık sık kitap okuyan bir karakter ve bu özelliğine bayıldım.Yazarın bunu düşünmüş olması çok zarif.

  İkinci kitap için bize intikam vadediyor yazar ve ben merakla bekliyorum.Tutkulu ve can yakıcı bir kitaptı.Herkesin okuyabileceğini düşünmüyorum, kesinlikle sıradan değil.
















*Kitap kalın, basımı güzel ve gayet ucuz!

DR/Kitapyurdu/İlknokta/OkuOku


*Alıntılar ve görseller bana ait değildir!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...