4 Eylül 2015 Cuma

Yayınevlerinden Haberler *04.09.2015*

Selam millet *-*
Az önce Facebook'ta takılırken rastladığım haberleri sizinle paylaşmak istiyorum.



Bu şarkıyı da günün şarkısı ilan ediyorum :3

Başlayalım.
İlk durağımız Yabancı Yayınları.


Bu harika kitap ön satışta.Sizler için araştırdım nedir ne değildir diye.Öncelikle yukarıda gördüğümüz kapaklardan öndeki kitabın ciltli hali, arkadaki ise o kitabın cildi.Çok orijinal olmuş doğrusu.Yazarı daha önce "Paris'ta Aşk" kitabından tanıyoruz, o kitap Arunas yayınlarından çıkmıştı.
OMG! Şu an fark ettim ki Lola ve Komşu Çocuk Paris'te Aşk kitabının devamı! Aynı serideler! Sanıyorum aynı seri içinde farklı karakterler tarzında.Hani birbirinin hayatında yer alıyorlar ama çok yakın değiller.Kaynak: https://www.goodreads.com/book/show/9961796-lola-and-the-boy-next-door
Bundan hiç haberim yoktu.İlk kitap;

 

Bu da kitaptan bir alıntı, Yabancı mutfağından yeni çıktı.


Bir diğer haber Kurucunun Kızı'ndan geliyor.Buyrun bakalım.

"Ben Ivy Westfall. Kurucunun kızı. 
Size kendimden bahsedeyim. Nükleer bir savaş sonrası hayatta kalan az sayıdaki insan biriydim. 16 yaşında kendimi bir güç savaşının ortasında buldum. Annemin katilinin oğluyla evlenmeye zorlandım. Görevim o kadar da zor değildi. İsyana öncülük edebilmem için kocamı öldürüp, ailemin yönetimi ele geçirmesini sağlamalıydım, o kadar...

Ben Ivy Westfall. Artık sistemin kurbanı değilim. Görevim artık eskisinden daha zor. İnandığım şeyler uğruna, her şeyimi kaybetme pahasına savaşacağım...

İsmim Ivy Westfall. Ben Devrimin Kızı'yım."



Kasımı dört gözle bekliyorum *-* İlk kitaba göre GR puanı daha yüksek, beklentinizi yükseltin.


Üçüncü haber;








"#1 New York Times Çoksatan yazarı Jamie McGuire'dan bağımlılık yaratıcı yepyeni bir hikâye...




Erin Easter, Blackwell Lisesi'ndeki üç Erin'den biriydi; bu üç kız sadece isimlerini değil doğum tarihlerini de paylaşıyorlardı. İlgisiz, tek bir ebeveyn tarafından büyütülen Erin Easter, Weston Gates'e uzaktan uzağa hayranlık duyuyordu. Erin A. ve Erin M. kasabanın iki sevilen kızıydı: Kasabanın en zengin iki ailesinin kızları, en yakın arkadaşlar, ponpon kızlar ve Erin Easter'ın olamadığı diğer her şeylerdi; ve Erin Easter'ın bunu unutmasına da asla izin vermiyorlardı.



Weston Gates sevilen bir sporcuydu ve iki başarılı avukatın oğluydu. Soyadının gerektirdiği hayatı yaşamak için kendi arzularından vazgeçmiş, günlerini soyadının baskısı altında geçiriyor ve gizliden gizliye Erin Easter'a ilgi gösteriyordu; onun daha farklı bir hayat yaşaması gerektiğine inanıyordu. Ve sekizinci sınıftan beri Erin A. ile çıkıyordu. Bir tesadüf eseri akşamları Erin Easter ile takılmaya başladıktan sonra kendi gelecek hayallerine ve duygularına sahip çıkma cesaretini göstermeye başlamasıyla işler kendisi ve Erin Easter için değişmeye başlamıştı.



Fakat şoke edici bir trajedi küçük kasabayı sarstığında Erin Easter'ın hayatı mümkün olan en iyi şekilde altüst oldu. Peki, ya hayallerine kavuşmak sandığı kadar basit değilse, ya bildiği hayat çok daha karmaşık hale gelirse?

Tesadüf, yüreğinizi ısıtıyor ve kısa bir novella olsa da Jamie McGuire'ın yazım tarzını neden sevdiğimizi bir kez daha hatırlatıyor. Çok az kelimeyle çok şey anlatıyor ve ben bunun her bir kısmını çok seviyorum.
-Yara, Once Upon a Twilight-"

Bu yüz elli sayfalık kitabı da araştırdım tabi ki.Yalnız ondan önce bu kadının ne kadar çok kitabı var yahu *-* Ve ben çok azını okudum, doğruyu söylemek gerekirse sadece yarım.Tamam yeterince utandım.
Tesadüf, 11 Eylül'de okurla buluşuyor.Orijinal kapak kullanılmış.GR puanı ise 3.86, sekiz buçuk bin oyla.Bakalım nasıl olacak, merakla bekliyorum.
İşte böyle Yabancı bizi soydu, soğana çevirdi.Ama tabi ki çalışkanlıklarının önünde saygıyla eğiliyoruz.

İkinci durağımız İthaki Yayınları.



Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları tüm şatafatıyla geliyor!!
Ben bu kitabı okudum ama tekrar okuyacağım.
Sayfa6 serinin devamını çıkarmadı maalesef.
Ayrıca Bayan Peregrine'i film olarak da izleyeceğiz.

Detaylar için tık tık.

Çok yakında yorumu blogta olacak!

Üçüncü durağımız Dex Yayınları.





Dark Elements serisinin yepyeni kitabı geliyoooor!

Sıcak haber sevgili okurlar *-*

Yoksa Dex eski haline dönüyor mu?

Ay inşallah!

Biliyorsunuz yakın zamanda Firefight 2 ve Meleğin Düşüşü 3 çıktı.(İsimlerini biliyorum, merak etmeyin)





Ve dördüncü durağımız Martı Yayınları.






Bugüne kadar filmlerini izledik, vay be, dedik.Kendimizi bulduk.İlham aldık.Şimdi sırada onun hayat hikayesi var.Buyrun sizlere Aamir Khan'ın hayat hikayesinden bir alıntı:

      İlk yaptığı programda çocuk istismarının ne kadar büyük oranlarda olduğunu, bazı bölgelerde çocukların P'den fazlasının cinsel tacize uğradığını ve bunların büyük çoğunluğunun da erkek çocuklar olduğu ile ilgili bir program yapmış ve ilk defa bu programdan bir hafta sonra bu konu meclise yatırılmış ve bir yasa tasarısı hazırlanmak üzere çalışmalara başlanmıştır. Bu olay Hindistan da ilk'dir. Sırf bu konuyla ilgili konuşması için kendisi, bizzat meclise çağrılmış ve konuşma yapmıştır. İşlediği konulardan bir tanesi, kadına şiddet ve bunun ne kadar yaygın olduğudur. Ve en son yaptığı programda ise, engelli insanların Hindistan da karşılaştığı sorunlar üzerine idi ve o da baya büyük bir yankı yarattı. Her konuyu, en ince ayrıntısına kadar, abartmadan, duygu sömürüsü yapmadan bütün çıplaklığı ile ortaya koymaktadır. Sırf bu yaptıkları için bile büyük bir saygıyı hak etmektedir .(Kaynak: http://www.hintsinemasi.com)

Sipariş vermek isteyenler buyrun sizi şöyle alalım: http://www.kitapyurdu.com/kitap/benim-yolum-amp-aamir-khanin-inanilmaz-yolculugu/374688.html&filter_name=aamir%20khan 


Ve son durağımız Böğürtlen Yayınları.
















Yayın hayatına yeni başlayan Böğürtlen yayınları da Wattpad'i değerlendiren yayınevlerinden.
Yayınevinin Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/bogurtlenyayinlari?fref=ts

Bu arada Pegasus yayınlarının yeni çıkanlarıyla ilgili taze yazım için; http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/2015/09/pegasustan-duyurular.html


Yabancı Yayınları mesajıma cevap verdi!



İşte bu kadar!
Oldukça keyifliydi.
Yazılarımdan haberdar olmak için kenardan beni ve blogumu takibe alabilirsiniz.
Esen kalın ^^








2 yorum:

  1. Kasım mı ? Kasım, bir dakika.. Kasım! 2 ay var öyle mi?! Kasım.. Nasıl bekleyeceğim!!

    YanıtlaSil
  2. Yabancı ve İthaki beni bitirdi yine.Hadi bakalım

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...