9 Eylül 2015 Çarşamba

Yazar Dedikoduları #1 Ransom Riggs ve Tahereh Mafi!

Selam millet!
Nasılsınız? Ben acayip heyecanlı ve mesudum.



Yakın zamanda İthaki yayınevi tarafından tekrar çevrilip, güzel bir ciltle karşımıza çıkan Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları yazarı ransom Riggs ile ilgili araştırma yapıyordum.Bir röportajını çevirmeye çalışırken sitesine denk geldim ve röportajı unutup siteyi karıştırmaya başladım.Ve karşıma Tahereh Mafi ve Ransom Riggs'in fotoğrafları çıktı! OMG!!

Öncelikle Ransom Riggs'in kendisi hakkında yazdığı kısa tanıtım.
*Kendim çevirdim, hatalarım mutlaka vardır ama başlamadan mükemmelleşemeyeceğim için görmezden geliniz*


Florida’da büyüdüm, Ohio’ya Kenyon College’a gittim ve Los Angeles ‘da USC film okuluna gittim, hala LA’da yaşamaktayım.
Kitap, senaryo ve Mentalfloss sitesi için yazı yazıyorum ve kısa film çekiyorum.
Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları ilk romanım.Zorluydu, insanların beğenmesini umuyorum.Kitabımı okumak ve içindeki fotoğrafları bulmak isterseniz Ocak 2012’de HarperCollins’ten  çıkan ve fotoğraflardan oluşan kitap ilginizi çekebilir.Adı Taking Pictures.
Youtube kanalımda Bayan Peregrine’ın fragmanını bulabilirsiniz.

Ayrıca Bayan Peregrine’in kitap fragmanı üzerinde çalışıyorum.Film için Belçika’da ürpertici, terk edilmiş bir şatoya gideceğim.Gerçekten dört gözle bekliyorum!

*Bu adam artık John Green'den sonraki aşkım, onun vadesi doldu zaten*



Tahereh Mafi kim peki? Tahereh Mafi, ülkemizde Bana Dokunma adıyla Dex'ten çıkmış çok satan yazarı.

Veee...
Bugün, bu yazıya vesile olan haber: Ransom Riggs ve Tahereh Mafi evliymiş! Evet! İnanamadım.Yani çok şaşırdım, hala şaşkınım.Bu mükemmel bir şey değil mi yahu? Nikah töreninden fotoğraflar koyuyorum aşağıya, Tahereh’in Tumblr hesabından.







Tamam hayallerimin hepsini gerçekleştirmiş olabilirler ama çok tatlı değil mi?
Kütüphane gibi bir yerde evlenmişler bir de!
Hiç kıskanmadım canım :)


Peki ben bunu nasıl keşfettim? Ransom’ın sitesinde Tahereh ile videoları var! Allah’ım, çok romantik.


Aynı zamanda bu da var.Gerçekten bu kızı kıskanmayan var mı?



Böyle düşünen bir tek ben miyim? Normalde yorumlara o kadar düşkün bir insan değilim ama benim gibi şaşıran insanlar varsa lütfen yorum yapın, bunu sizinle paylaşmak istiyorum!!

Sonraki yazılarımdan haberdar olmak için bloguma üye olun ^^
Esen kalın!!




2 yorum:

  1. Okurken ağzım açık kaldı! Evli miymiş bunlar ciddi ciddi *-* Ayrıca o düğün ne mükemmelmiş öyle

    YanıtlaSil
  2. Evli olduklarını ben de yeni öğrendim ve çok şaşırdım :D Birkaç yıl önce Bana Dokunma'yı okumuştum ve yazarı araştırmıştım da, bekar olduğunu öğrenmiştim. Geçtiğimiz haftalarda ise Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları'nı okudum ve şimdi yazarı biraz araştırayım dedim; bununla karşılaştım :D Bayağı bir şaşırmışım ben ve hala da şaşkınım :D

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...