5 Aralık 2015 Cumartesi

2015'in En iyi Distopyaları

Merhabalar!
2015 ne çok bitmiş yahu, inanamıyorum! Hemen bu yılın enleri yazı dizisine başlayacağım *-*
İlk sırada distopik romanlar var, bu yıl çok güzel distopyalar okudum :)





1) KIZIL YÜKSELİŞ: Sahiden ilk sırayı başka bir kitaba verebileceğimi düşündünüz mü? Benim için Açlık Oyunları'ndan çok daha güzel, kurgusu sağlam ve okuması yoğun bir kitaptı.

2) BEŞİNCİ DALGA: Kızıl Yükseliş'in hemen ardından okuyup türe beni iyice bağlayan roman.Şu sıralar filmini bekliyoruz, filmi kitap kadar olmayacak muhtemelen ama sağlık olsun *-*

3) DUMAN VE KEMİĞİN KIZI: İlk sıraya bu kitabı koyabilirdim aslında.İkinci kitabı Kan ve Yıldız Işığı Günleri de ilk kitabı kadar şahane bir kitap.Okumadıysanız derhal okuyun.Türü seviyorsanız bu kitabı da seveceksiniz, sizi temin ederim.

4) KURUCUNUN KIZI: İkinci kitabını daha okumamış olsam da ilk kitabı bu listeye girmeyi kesinlikle hak etti!

5) CINDER: Cinder'i de bu yıl okumuşum *-* İnanamıyorum, gerçekten bu yıl bayağı kitap okumuşum.Cinder'e gelirsek harika, harika ve harikaydı.Kurgusu mu dersin, aşkı mı, konusu mu her şeyiyle beş yıldız.

    

  

Takipte kalın, yarın en iyi fantastik kitaplar gelecek :)



6 yorum:

  1. Bu türde hiç okumuyorum normalde,ama tavsiyelerinizi dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, okurken pişman olacağınızı sanmıyorum :)

      Sil
  2. Hiçbirini okumamış olmam gerçekten üzücü. Yine de listedeki tüm kitapları okumak istiyorum, okunacak kitaplarım biter bitmez.. Güzel bir sıralama olmuş, elinize sağlık. Yarınki listeyi merak ediyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, beğenmeniz beni çok memnun etti :)

      Sil
  3. Bence Kızıl Kraliçe'de bu listede yerine hak ediyor kesinlikle. Tabii okudun mu bilmiyorum. Okumadıysan da mutlaka oku.

    YanıtlaSil
  4. 5.dalga,cinder ve kurucunun kızı gerçekten mükemmellerdi

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...