13 Aralık 2015 Pazar

2015'in En İyi Fantastik Kitapları

Geçen pazar yazmayı planlıyordum, bugüne kısmetmiş :D
2015'in en iyi fantastik kitaplarında sıra *-*

Bazıları eski ama ben bu yıl okudum *Bu yıl daha popüler olanlar var.*

    

    

  

Not 1: Eksik Parça'yı dahil etsem mi bilemedim ama bu sayfadaysanız görmeniz kader, okuyun bence!

Not 2: Bazıları seri ve ilk kitaplarını koydum.Hepsi çok güzeldir :3

Not 3 "Aaa şunu da okumalısın" dediklerinizi yorumlardan alayım lütfen *-*

Görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!





3 yorum:

  1. Merhabalar blogumda bir blog keşif etkinliği başlattım yeni bloglar keşfetmeyi isterseniz büyük bir zevkle beklerizzz:):):)
    birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar blogumda bir blog keşif etkinliği başlattım yeni bloglar keşfetmeyi isterseniz büyük bir zevkle beklerizzz:):):)
    birkitapolsam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Okudun mu bilmiyorum ama Zehir Ustasını tavsiye ederim canım. Kaçınılmaz da güzel bir seri olacak gibi ama yukardakilere kıyasla sönük tabii ki. Ama Zehir Ustasını da oku mutlaka okumadıysan eğer :D
    Bir de eğer Duman ve Kemiğin Kızı'nı seviyorsan Saga'yı da oku. Çizgi roman sever misin bilmiyorum ama çok güzel tavsiye ederim. +18 sahneleri var almadan yada okumadan önce içeriğine bir bak :D

    YanıtlaSil

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...