5 Aralık 2015 Cumartesi

Başka Dilde Aşk'ın Yazarı Mia Sheridan İle Tatlı Bir Söyleşi

Ey ahali duymayan kalmasın, Leo geliyor!
Başka Dilde Aşk kitabını duymayan kaldı mı? Okumayan kaldı mı? Okumadıysan fırsat bu fırsat hemen okuyun, ikincisi 11 Aralık'ta raflarda!
Başka Dilde Aşk'ı okuyanların heyecanlarını paylaşıyorum ve ben de sizlerle tatlı mı tatlı yazar Mia ile yaptığım mini sohbeti paylaşıyorum :)



1) Yazar olmak nasıl bir şey?
Bayılıyorum! Harika, daha önce hiç tatmadığım bir deneyim!
2)Yazar olmaya ne zaman karar verdin? Yazmaya başlamadan önce mesleğin neydi?
Yalnızca üç yıl önce ilk kitabımı yazmaya karar verdim.Açıkçası, bazı günler hala bunun nasıl ortaya çıktığını düşünüyorum.Grafik tasarımcıydım.
3)Hayattaki en büyük ilham kaynağın nedir?
Çocuklarım ve onlar için iyi bir örnek olmak.
4)Seni çok etkileyen ve herkes okumalı dediğin bir kitap?
 Uğultulu Tepeler.
5)Son olarak bize kendin ve kitapların hakkında rastgele bir şeyler söyler misin? 
Kendim hakkında, utangacım ve spot ışıklarından hoşlanmıyorum.Mümkünse kaçınıyorum.Serim hakkında, bu koleksiyondaki kitapların hiçbirinin karakterleri veya hikayeleri aynı değil.


Bu arada kitabımız ön satışa çıkmış!


Başka Dilde Aşk'ın yazarı Mia Sheridan'dan, kayıp aşklara ve yeni başlangıçlara dair yepyeni bir roman… Evie ve Leo, koruyucu aileleri vasıtasıyla tanışmışlar ve sıkı bir dostluk kurmuşlardı. Büyüdükçe, aralarındaki bu dostluk yerini daha yoğun bir duyguya, yani aşka bırakmış ve on sekiz yaşına girdiklerinde birlikte bir hayat kurmaya yemin etmişlerdi. Ergenlik çağındayken Leo birden evlat edinilip başka bir şehre taşınmış ancak Evie'ye bulduğu ilk fırsatta onunla iletişime geçeceğine dair söz vermişti. Ne var ki Evie ondan bir daha haber alamamıştı.

Sekiz yıl sonra Evie şansını döndürüp kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi, arkadaşları vardı ve mutluydu. Ardından gizemli bir adam ortaya çıktı, onu Leo'nun gönderdiğini iddia ediyordu. Ve bu adamla aralarındaki elektrik inanılmazdı! Yine de, Evie bu ateşli yabancıya güvenebilir miydi? Ve bu yabancı, Leo'yla olan bağlantısı ve onun ortadan kayboluşu hakkında Evie'ye yalan söylüyor olabilir miydi?

"Bu hikâyenin her şeyi mükemmeldi! Beni ağlattı, güldürdü, kendimden geçirdi. Kısacası, bayıldım!"
-Aestas Book Blog-
(Tanıtım Bülteninden)



Bir de size sürprizim olsun, kitabı okuyunca yorumunun yanında karakter söyleşisi de çevireceğim sizin için!
Eminim çok eğlenceli olacak :) Ben heyecanla bekliyorum *-*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...