29 Aralık 2015 Salı

Bir Studyblr Yazısı *30.12.2015 - 05.01.2106*

Merhabalar!
İki hafta sonra yazılılarım başlayacağından konu çalışması - soru ağırlıklı olacak.Maalesef YGS'ye yine başlayamıyorum!
Ah ah, nasıl özledim o sayfalarca kitap okuyup sıkılınca blog blog gezdiğim, ÜKG bloglarına bakıp eski kitapları yad ettiğim günleri :')
Doğrusu oldu bir üç dört ay belli bir düzenle kitap okumayalı.Dersler derken, stres derken, klasikler derken uçtu benim okuma düzenim, sevgim küllendi.
Ben geçen yıllarda ders çalışmazdım - bir buçuk yıllık bir süreçtir bu - şimdi çalışmaya başladım Allah'a şükür ve onda bile hissediyorum içimdeki özlemi, ateşi.Kitaplara gelince, ah nasıl anlatsam? Ben anlatsam siz anlayabilecek misiniz?
Tess'in Gözyaşları, en son aşırı beğenerek okuduğum kitap.Ben o kitabı okurken kendimi sıcacık, şömineli, tahtadan bir kitapçıda gibi hissettim.Oysa öyle bir yerde hiç bulunmamıştım.Kendimi evimde gibi hissettim, ait olduğum yerde gibi.
Ama şimdi yine boşum, yine özlem doluyum.
Peki neden okumuyorsun diyeceksiniz? Arkadaşlar, çevrem ve daha da öte içim bana klasikleri okumamı söylüyor çünkü.Ancak elimde değil, BENİM ZEVKİM paranormal, fantastik, genç yetişkin, dram vs.Genellikle çok satanları okuyorum.Kendimi böyle kabullenmeliyim artık *-*
11. sınıfım ben şu an, Ege Tıp istiyorum.Çok çalışmam gerek anlayacağınız; ama kitaplara da vakit ayırabileceğime inanıyorum.Başaracağım bunu.
Bakınız; bugün okula gitmedim.Çarşamba, perşembe, cuma, cumartesi, pazar hatta pazartesi salı da bu plana dahil olsun.Hem dersler için hem de kitaplar için bir planım var, hemen paylaşacağım ^^

https://www.flickr.com/photos/alltherage__/



Çarşamba:
*Leo - Mia Sheridan
*Kimya gazlar konusu (Palme)
*Fizik itme-momentum konusu
*Biyoloji sinir sistemi (Palme)
*Matematik eşitsizlikler
*DVA özet
*3'er test fizik

Perşembe:
*Kırık Kalpler - Sarah Ockler
*Kimya Palme soru bankası
*Fizik Palme konu soruları
*Matematik konu anlatımlı trigonometriye kadar
*3'er test fizik
*Biyoloji simya (Konu anlatımlı)
*Dva soru (En az 100 tane)

Cuma:
*Bir Başka Mavi - Amy Harmon
*Matematik Soru Bankası + Elimdeki kitaplardan tüm eksikler
*Fizik Palme sorular
*Kimya soru bankasından mol
*Biyoloji soru bankası (Simya)
*3'er test fizik
*Tarih konu
----------- Yeni kitaplar alınacak ve alınınca güncellenecek ---------

Cumartesi
*Ada - Lynne Matson
*
*Biyoloji yaprak test (Sözün Özü)
*Kimya simya konu anlatım gazlar
*Tarih soru ( En az 100 tane)
*3'er test fizik
*Simya fizik soru bankası atışlara kadar
*Edebiyat konu

Pazar:
*Julia'nın Şarkısı - Charles Seehan Miles
*Kimya simya soru bankası gazlar
*Matematik yaprak test alınıp geldiğimiz yere kadar çözülecek.
*Edebiyat konu
*Biyoloji yeni test
*Atışlar

Pazartesi:
*Dokuz Gün - Gilly Macmillan
*Kimya yaprak test
*Matematik Palme
*Felsefe konu
*Edebiyat ve felsefe soru
*Biyoloji yeni kaynak alınıp başlanacak.
*5 enerji 5 momentum

Salı:
*Ruhumdaki Canavar - J. M. Darhower
*5 enerji 5 momentum 
*Biyoloji fotokopi
*Kimya fotokopi
*Matematik Palme

Evet efenim, Yabancı Yayınları'na çalıştığımın farkındayım, elimde Kızımın Katiline Mektuplar hariç (içler acısı, en merak ettiğim kitaptı) yukarıdakilerin hepsi bulunmakta.
Sanırım blogun konseptini studyblr'a da kaydıracağım biraz, bakalım faydalı olacak mı?
Görüşmek üzere!!

https://www.flickr.com/photos/alltherage__/


6 yorum:

  1. Ay valla bende yakında böyle bi şey yapmayı düşünüyordum sende de görünce daha da heveslendim. Ben de yapayım birbirimizi olumlu etkileyelim, nasılsa yaşıtız *-* Bence yapabiliriz inanıyorum nfkdjfkkc

    YanıtlaSil
  2. YGS her öğrencinin korkulu rüyası :D Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcınız olsun inşallah dilerim he şey gönlünce olur ...

    YanıtlaSil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...