2 Mart 2016 Çarşamba

MİNNETTAR-ÖNGÖRÜ SERİSİ-3/AMY A.BARTOL

ADI: MİNNETTAR-ÖNGÖRÜ SERİSİ-3/AMY A.BARTOL
ÇIKIŞ TARİHİ: 11 MART
YAYINEVİ:YABANCI YAYINLARI
TANITIM: 
Öngörü serisinde heyecan giderek artıyor. Serinin üçüncü kitabında, Evie’nin kâbusları yavaş yavaş gerçekleşiyor, çevresindeki tehlike çemberi giderek daralıyor…
Evie gerçekten yalnız kaldığında bir anlığlına keder içinde başını öne eğdi. Söylendiği gibi idamına doğru gidiyormus¸ gibi hissediyordu. İlerlemeye devam ettiğinde tastan bir duvarın üzerinden atlayıp beyaz kır havuçlarıyla bezenmis bir tarladan geçti. Kâbuslarında gördüğü yel değirmenlerini geçerken kollarındaki tüyler diken diken olmuştu. Fakat tarla, öngörüsündeki sıcağın aksine hos¸ kokuyordu. Tepeden asağı, orada olduğunu bildiği kireç badanalı evin ilerisine baktı. Kilise, ahşap duvarlarıyla göğe uzanan kuleleri yüzünden karanlık ve kasvetli görünüyordu. Çatının üstüne gizemli kara bulutlar toplanmıstı, sanki cennet ona yolu gösteriyordu.
Kâbuslarla gerçeklerin giderek birbirine karıştığı bu dünya da Evie gerçekten yolunu bulabilecek miydi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...