7 Mayıs 2016 Cumartesi

1 Ay Tatil *-*

Herkese selamlar :)
Nasılsınız? Bu aralar çok yazıyorum daha da yazacağım, benden kaçış yok :D
Peki neden? Ben seneye son sınıfım arkadaşlar.YGS - LYS var ve hedefim tıp.Ve benim maratonum tam anlamıyla temmuzda başlayacak, haziranın başı yazılı devamı dersane.
Normalde bu zamanlarda tatil yaklaştı diye teskin ederdim kendimi ama artık tatil de kalmadığı için mayıs ayını tatil etmeye karar verdim.Günlük üç saat çalışma ve kesinlikle geleceğin düşünmek yok, stressiz bir ay istiyorum.Buna ihtiyacım var çünkü şu an ilerleyecek gücü kendimde bulamıyorum.

Peki ne mi yapacağım?

Arkadaşlarımla konuşacağım.


Blogumla ilgileneceğim.



Kitap okuyacağım.


Yürüyüşler yapacağım.


Film izleyeceğim.

3 yorum:

  1. Hayırlısı olsun hakkınızda, dilerim istediğiniz hedeflere ulaşırsınız. Stres çok belirleyici bu süreçlerde. Anı yaşayıp, hayatın tadını çıkarmak strese karşı yapılabilecek en güzel şey, iyi tatiller. :D

    YanıtlaSil
  2. En iyisini yapıyorsun!:)Umarım her şey gönlünce olur ve hedefine ulaşırsın,iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  3. Aynı durumdayız. Umarım hakkımızda hayırlısı olur :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...