28 Mayıs 2016 Cumartesi

200 Takipçi ~ 1. Yıl Özel Çekiliş!

Selamlar!
Geçen yıl bu zamanlar blog dünyasına ilk adımımı atmıştım :) Düşesin Günlüğü artık 1 yaşında!
Hem bunu kutlamak hem de iki yüz takipçiye ulaşmamın şerefine bir çekiliş yapmaya karar verdim :)

Hadiye kitabımız ne olsun ne olsun diye düşünürken aklıma ilk yorumladığım kitap geldi :)




Şartlar:
1) Blogumu GFC üzerinden takibe almanız.
2) Beni Google+ üzerinden takibe almanız.

Aşağı mail adresinizi yorum bırakmayı unutmayın ki size ulaşabileyim :)
*En az 20 katılım olmazsa çekiliş iptal edilecektir.

Bitiş: 1 Temmuz

Kargo bana aittir.

13 yorum:

  1. Ne güzel daha nice güzel yıllara İnşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. sessizkalmak@gmail.com unutmuşum :)

      Sil
  2. Tebrik ederim. Nice yıllara o zaman ^-^

    derin.dip@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler! :)
    bsr.ay53@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir kitap okumamış olsaydım. Çekilişine kesinlikle katılırdım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. çekilişin uğurlu olsun :) blogunun doğum günü de kutlu olsun. merak ettim kitabı, katılmadan edemedim =) sevgiler
    ekorkmazgil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. gfc ve g+dan soslubadem olarak takipteyim ... soslubadem@gmail.comda adresim .. sevgiler ve nice seneler :)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara o halde.. Hayatımda ilk kez bir çekilişe katılıyorum pek heyecanlandım..

    Takibimdesin bana da beklerim..

    nonamefornoproblem@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Pek şanslı bir insan değilim ama konu kitaplar olunca katilmak istedim hayırlı olsun birinci yiliniz takipteyim gfc ve g+ dan email adresim adenyamms009@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Nice yıllara canım :)

    tvd.ultraslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Katıldım
    msn.meryemcandir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, çekilişine bende katıldım. Benim blogumda da 1. Yıl çekilişi var, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Nice bloglu yaşlara o halde! Darısı benim de başıma :D Bu arada hediye seçiminiz de çok hoşuma gitti, ilk yorumladığınız kitap olması çok anlamlı olmuş.. Ben de katıldım çekilişe; turker145318@gmail.com

    YanıtlaSil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...