25 Mayıs 2016 Çarşamba

4N1K Film Oluyor!!

Kitap yorumum: http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/2016/05/inceleme-4n1k-busra-ylmaz.html
Yazardan gelen duyuru: 
Arkadaşlar, uzun süredir 4N1K ile ilgili dizi/film teklifleri alıyordum. Hem de inanılmaz derecede. Bir sürü yapım şirketi teklifte bulundu, hepsi önemli ve saygın şirketlerdi. Gidip hepsi ile tek tek konuştum, görüştüm. Benim için en önemli şey, kurgunun bozulmaması ve sizin sevdiğiniz gibi kalmasıydı. Bunu en iyi şekilde bize sunacağına söz aldığım ve sözleşmede buna göre değişiklikler yaptığımız Fabrika Yapım ile anlaşmaya vardık. Ve dizi/film haklarını onlara verdik. Yani, %99 ihtinalle bu kışın hikayemiz film olacak. %1 ihtimalle dizi de olabilir elbette ama film olmasının daha iyi olacağı düşünülüyor ve bir karar değişikliği olmazsa Ağustos'ta çekimler başlayacak. Bu sürece siz her aşamada dahil olacak ve oyuncu seçimlerinden mekanlara kadar söz sahibi olacaksınız. Bu film, size hediyem. O yüzden benim kadar sizin de istediklerinizin olması önemli. Sizi seviyor ve destekleriniz için teşekkür ediyorum. Lütfen beni desteklemeye devam edin. Sizin desteğinize her zamankinden daha çok ihtiyacım var. Manevi desteğiniz benim en büyük ilacım ~ Sizi seven Büşra Yılmaz.

4 yorum:

  1. açıkçası bu kurgu ,kitabın içerikleri,çoğu karakterlerin kişilikleri hiç benlik değil.hatta bu kitabı elimde görenler bana "sen böyle kitaplar okurmuydun" " bu kitabı bitirebileceğine emin misin" gibi yorumlar yaptılar.
    Çünkü benim için ürkek ,korkak ve hassas biri nasıl korku filmi izleyemiyorsa, bende içinde romantizim, bolca sevgi ve aşk gibi duygular barındıran kitapları okuyup,filmleri izleyemiyorum.Ama nasıl bir kalemin,anlatımın varsa benim gibi birinin bile - birkaç bölüm,sayfa hariç- 4N1K 'yi zevkle ,kahkahalarla bir çırpıda okuyup bitirmesine sebep oldu.bu benim için yeni bir deneyimdi.bu tarz okumaya devam edeceğimi sanmıyorum ama açıkçası zihnimde bir ses" Büşü yazdıysa neden olmasın "diyor.

    YanıtlaSil
  2. Hadi İnşeAllah!Bu kitabı okuduktan sonra nedense böyle garip bir duygu sarıyor insanı.Hiç bitmesini isterim ve bittiğinde sanki istemsiz bir ağlama hissi geliyordu.Ama dizi ve ya film olursa kitapda gösterilen karakterlerin oynaması var ya süppppper olur.Çok sağol yazarkuş Büşü.Bize olağanüstü duygular yaşattın.😘

    YanıtlaSil
  3. Hadi İnşeAllah!Bu kitabı okuduktan sonra nedense böyle garip bir duygu sarıyor insanı.Hiç bitmesini isterim ve bittiğinde sanki istemsiz bir ağlama hissi geliyordu.Ama dizi ve ya film olursa kitapda gösterilen karakterlerin oynaması var ya süppppper olur.Çok sağol yazarkuş Büşü.Bize olağanüstü duygular yaşattın.😘

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...