21 Mayıs 2016 Cumartesi

Inceleme: İyi Geceler Tweetaşkım - Teresa Medeiros


İyi Geceler Tweetaşkım  İki Yalnız Kalp Bir Gerçek Aşk. Gerçek aşkı bulmak için 140 karakter değil, sadece iki küçük kelime gerekir. Başarılı yazar Abigail Donovan, Oprah'nın onayını kazanmış, Pulitzer'i ise kıl payı kaçırmıştır. O zaman neden zamanını New York'taki dairesinde iki kedisiyle yapayalnız geçirmektedir?
Yayın hakları temsilcisi onu sosyal medya dünyasına sürüklediğinde Abby, karşısına hayatını macera peşinde koşarak geçiren, seksi ve zeki İngiliz edebiyatı profesörü Mark Baynard gibi birinin çıkacağını aklının ucundan bile geçirmez. Abby ondan etkilenmemeye çalışsa da Mark her gülünç karşılaşmalarında Abby'nin yazar tıkanmasını çözmeye başlar.Abby tam da tekrar yazmaya başlamışken Mark'ın ikisinin de hayatını sonsuza kadar değiştirebilecek bir sır sakladığını öğrenir. Bu sır karşısında Abby kasvetli hayatına mı dönecektir yoksa değişimi kabullenip hayatına devam etmeyi mi seçecektir?


İyi Geceler Tweetaşkım çıkalı çok olmadı ama ben çıktığından beri merak ediyordum :D Konusu sizce de ilginç değil mi?

Yazarı tarihi aşk yazıyor galiba daha çok, rastlamışlığım vardı ama hiç okumadım.Okuruz inşallah zira yazarın kalemini sevdim.

Abby, bir zamanların popüler yazarı ilham meleklerini kaybetmiş durumda ve yapayalnız maalesef.Yazarımız bunu açık açık yazmasa da yalnız.Günün birinde Twitter kullanmaya başlıyor ve orada "Mark" adında biriyle tanışıyor.Bundan sonra tweetleşmelerini okuyoruz.

Aralarındaki Tweetler oldukça eğlenceliydi, kitabın ayırt edici özelliği bu, eğlenceli tweetler.Eminim siz de okurken eğleneceksiniz.

İki orta yaşlı insanın aşkı bulma hikayesi.


Şirin, tatlı bir kitap Tweetaşkım.Çok beklentiye girmeden okursanız... Dinlendirici bir kitap da aynı zamanda.




Puanım: 



Yazımı beğendiniz mi? Beni Google+ veya GFC üzerinden takibe alırsanız yazılarımdan haberdar olabilirsiniz :)
[​IMG]  Mail adresim: altan.sulecik@gmail.com


1 yorum:

  1. Beğenmene sevindim. Ben de çıktığı gün alanlardanım ve çok sevdiğim bir kitap oldu :) Özellikle 6. bölüm çok eğlenceli ve şirindi. Teresa'nın cidden çok güzel bir kalemi var. Buna tarihi romanlarında da sıkça rastlarsın. İleride o yorumları görmek nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...