19 Mayıs 2016 Perşembe

Inceleme: Küçük Siyah Elbise - Susan Mcbride


Küçük Siyah Elbise Bu küçük siyah elbiseyle ilgili bu kadar büyüleyici olan sey nedir?
Annemin apar topar hastaneye kaldırılmasından önce üzerine bu elbiseyi giymesinin bir sebebi olmalı. Hele ki, simdi Blue Hills'e dönmüş ve teyzemle ilgili annemin yıllardır benden sakladığı şeyleri öğrenmişken, bu işin peşini kolay kolay bırakamam.
Yıllar önce iki kız kardeşin arasını açan, insanlara hiç ummadıkları anlarda yepyeni yollar sunan ve ailemizin kadınlarını garip bir kaderle birbirine bağlayan şey bu siyah elbise olabilir mi?
Gerçekleri öğrenmem için önce onu giymem gerek…
"Minik siyah bir elbisesi olmayan kadının gelecegi de yoktur."
-Coco Chanel-

Tanıtımı yetersiz yapılmış harika bir kitap! Bunu tüm kalbimle söylüyorum dostlar.

Konusuna değinecek olursak; Toni, annesinin rahatsızlandığını duyup evine dönen bir genç kadın.Annesinin hastaneden dönmesini beklerken kaldığı annesinin evinde, kendileriyle çalışan emektar yardımcı ve annesinin bağlarına bakan bir adam.

Bir başka hikaye, asi Anna ve uysal Evie.İki kız kardeş.Bambaşka bir hikaye.

Kitap pek popüler olmadı, sanıyorum kapağından ve adından dolayı.Keşke farklı olsaymış çünkü çok güzel bir kitabı kaçırıyorsunuz.

Kitap, Sarah Jio kitaplarına benziyor.Aile ilişkileri ve iki ana karakterin bakış açısı.Geçmiş ve şimdi.Sırlar ve sihirli bir elbise...



Yazarın kalemi oldukça sürükleyici ben Evie'nin hikayesini çok merak ettim okurken, sayfaları hızla çevirdim.

Kurgusu sağlamdı ve kitabın sonu çok güzel yerlere bağlandı :)

Tanıtım gibi kısa oldu farkındayım ama acelem var :/

Puanım: 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...