23 Mayıs 2016 Pazartesi

Inceleme: Kulüp Serisi - Lauren Rowe




Merhabalar! Harika bir seri ile karşınızdayım.Yayınevi henüz iki kitabını çevirmiş, GR'te 7 kitabı, 4 küsür puanı var.



Saplantı, ilk kitap.Jones, yakışıklı, zengin karakterimiz.Klasik, buraya kadar ama onu diğer karakterlerden ayıran bir özelliği var: Kadınları tatmin etmeyi amaç haline getirmiş olması.

Jones, ikiz kardeşi Josh'ın önerisiyle "Kulüp" adı verilen bir kuruluşa üye olur.Kulüp'ün kendine özgü bir sistemi vardır ve modern izdivaç programı gibi çalışmaktadır.Jones, kendini öyle tanıtır, öyle tanıtır ki Kulüp'e gerek kalmadan, Kulüp'ün kayıt asistanı Sarah ile işi ilerletirler.

Kitap tamamen iki kartakterin etrafında dönüyor aslında bu bir işaret, serinin devamına dair.Demek ki ara sıra kitaplarımıza karışan karakterler ileri kitaplarda karşımıza çıkacak.

Kitabı sadece cinsellik olarak düşünmeyin.Tamam var, yok diyemem hatta bu sahnelerin çok olduğunu bilerek rahatsız etmeyecekse okuyun derim ama daha derin şeyler de var kitaplarda.Karakterlerin geçmişlerine dair derin şeyler.İki kitap bitti ve benim hala deli gibi merak ettiğim şeyler var mesela :)


İkinci kitap daha hareketli.Kulüp, karakterlerimizin beklentisinin aksine tehlikeli bir yer çıkmıştır ve Sarah'nın başı beladadır.Konusu bu kadar.Kitaplar konu olarak çok yoğun değil.Duygu olarak yoğun.

İkinci kitapla ilgili mini bir spoiler vereyim.Jonas'ın ikizi Josh ile Sarah'nın arkadaşı Kat arasında bir şeyler olabilir mi acaba?


Bu arada kitap boyunca felsefeye maruz kaldım ve hiç şikayetçi değilim! Jonas, Platon hayranıydı.Sarah ve Jones'un mottosu "Aşk deliliktir." 

İşte bu kadar! Kitapları öneriyorum.Ben de okumaya 1000Kitap sayesinde karar verdim, düşünün 20 kişi puanlamış Saplantı'yı ve hepsi 10/10 vermiş.


Metafor demişken, bu konu da kitaptaki ilginç konulardan biri.Jones bunu çok yapıyordu.Bu arada ilk kitapta Jones, Sarah'tan cesur bir şey istedi ve Sarah bunu yaptı.İkinci kitap da ise Sarah Jones'tan izledi.Tamam yapabilir; ama Jones'un hassasiyeti olduğunu bile bile ne yapıyorsun sen? Amacın ne? Çok sinirlendim o bölümde.



İki kitapta da müzik listesi vardı bu arada.Şuradan buyrun: http://laurenrowebooks.com/playlist/

Kanes yayınlarının okuduğum ilk kitaplarıydı.İyi bir yayınevi olur inşallah.Çok güzel alıntılar hazırlamışlar kitapla ilgili, ben de oradan aldım :) Kulüp Serisi Alıntılar

Umarım serinin devamı hızlıca çıkar!

Puanım: 

Yazımı beğendiniz mi? Beni Google+ veya GFC üzerinden takibe alırsanız yazılarımdan haberdar olabilirsiniz :)
[​IMG]  Mail adresim: altan.sulecik@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...