12 Mayıs 2016 Perşembe

Inceleme: S*ktir Et Aşkı - Tarryn Fisher


S*ktir Et Aşkı
Aşkların en güzeli yaşanmaması gereken aşktır.
Hayatın basit olmadığını biliyordum çünkü ben de basit değildim. Hatta basitten daha fazlası olduğumu ve normal pek bir yanımın olmadığını öğreniyordum. Bir adama âşık olmak zaten başlı başına bir şeydi ama bir rüya yüzünden en yakın arkadaşınızın sevgilisine âşık olmak..."

Helena Conway âşık olmuştu.
İsteksizce, farkına varmadan.
Ancak haklı sebepleri vardı.
Kit Isley onda olmayan her şeye sahip.
Ve Helena'nın en yakın arkadaşının sevgilisi olmasaydı, her şey çok güzel olabilirdi belki.
Helena kalbini susturmalı, doğru olanı yapmalı ve başkalarını da düşünmelidir.
Ta ki bunu yapmayana dek.


Harika bir kitap ile karşınızdayım! Bana en sevdiğim yazarları sorsanız, Tarryn bu listeye girmez; ama yazarın beş kitabını da okuyup beğenmişim *-* Zaten çıkan altı kitabı var, sondan bir önceki kitabı İlik'e de en kısa zamanda başlayacağım.

Konusuna değinelim.Üç ana karakterimiz var: Helena, en yakın arkadaşı Della ve Della'nın sevgilisi Kit.Yoksa ballı Kit mi demeliyim? Helena, Della ile uzun zamandır arkadaş.Della'nın ailesi oldukça zengin ve büyüme süreçlerinde Della'ya ne aldılarsa Helena'ya da almışlar.Neden acaba? Hayır, kitabı bitirmiş biri olarak ben de bilmiyorum ama bir fikrim var.Della'ya katlandığı için! Kendini kraliçe sana, şımarık kızın teki.Normalde bu kişilikleri severim, davulun sesi uzaktan hoş gelir sonuçta.Hayatlarını okumak eğlenceli oluyor ama Della öyle değil, tam anlamıyla bir gıcık.


Gelelim ballı Kit'e... Kit, Della'nın sevgilisi.Çok yakışıklı olmalı çünkü sadece Della değil, Helena da ona aşık oluyor hem de gördüğü bir rüyadan sonra! Rüyalardan ben de etkilenirim; o yüzden anlıyorum Helena'yı, arkasındayım da.Kitabın sonuna kadar!

Bunun yanı sıra iki karakter daha var: Greer ve Muslim.Bu iki karakter, farklı zamanlarda Helena'nı hayatına giriyorlar.Ben Greer'i aşırı sevdim, sevgili yazar küçük bir yerde yaşayan gri saçlı kızla ilgili novella yayınlar mısın? Hı? Lütfen *-* Muslim karakterini anlayamadım ben, bence yazar asıl onunla ilgili kitap yazabilir.Öylesine kitaba girdi çıktı gibi bir şey oldu ama güçlü bir karakterdi.Tarryn'in bir planı olabilir.Okuruz efenim, okuruz.



Kitap benim için iki bölümden oluşuyor: Helena'nın gidişi ve dönüşü.İlk kısım rüyayla başlayıp taşınmasıyla bitiyor ve sonra ikici bölüm başlıyor.İkinci bölüm, birinci bölümü anlamlı kıldı benim için çok hoşuma gitti.Spoiler vermemek için anlatamıyorum ama çok beğendim.

Aslında kitap Helena'nın değişiminden bahsediyor.Büyümesinden ve hayatından istemediği şeyleri çıkarmasından.Değişimi beni etkiledi diyebilirim.

Spoiler: Della'nı ölmesi istedim, evet.Bu beni kötü biri yapar mı? 

 Yazarı kalemi kuvvetli.Kendine hayran bıraktı beni.Kesinlikle önerebileceğim bir kitap.Bölüm başlıklarının yazı tipi hiç hoşuma gitmedi ama sanırım yabacı edisyonunda kapak o yazıyla yazılmış.Bu arada kitapta Instagram ve Pinterest sık sık geçiyordu  bunu sevip sevmediğime emin değilim.

Puanım: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...