14 Mayıs 2016 Cumartesi

Inceleme: Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır - Elle Casey


Bir erkeği gördüğünüz an kendinizi ona ait hissetmek yerine, onun size ait olduğunu hissederseniz, ne olur?
Andie, hukuk fakültesinin parti kızından başarılı bir avukata dönüşmüştür. Üniversite yıllarında yaptığı tüm o çılgınlıkları bir kenara bırakıp işine konsantre olmuş ve neredeyse şirkete ortak olabilecek kadar ön plana çıkmıştır. Eskinin aşırı sosyal günleri uzakta kalmıştır. Artık düzgün bir ilişkisi olan ve yoğun çalışan bir kadındır. Ta ki, sevgilisi onu hiç beklemediği bir şekilde terk edene kadar...
Yaşadığı kötü ayrılığın ardından sosyalleşmek için gitmek zorunda kalacağı ilk yer, en yakın arkadaşının bekârlığa veda partisidir. Ancak parti Las Vegas'ta yapılacaktır. Üniversite günlerindeki eğlence dolu haline selam göndermek isteyen Andie, partide çılgınca eğlenmeye ve üzüntülerini unutmaya kararlıdır. Bu eğlence fikrinin içine, Vegas'ın çılgın gecelerinden birinde tanıştığı Mack'le bir gece geçirmek de dahildir. En azından Andie, bunun bir geceyle sınırlı kalacağını düşünmektedir. Ancak Vegas sürprizlerle dolu bir şehirdir ve hem Andie hem de Mack için, fazlasıyla şaşırtıcı bir sürpriz hazırlamıştır.

Nereden çıktı bu Nemesis aşkı? Ben anlayamadım ama bu aralar yayınevine taktım.İki tane okudum ve okumayı düşündüğüm dört tane var *-* Okudukça yorumlayacağım, inşallah.Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır kitabını yorumlayacağım sizlere.Evet, aynı isimde bir film de varmış ama ben kitapla ilgileniyorum.Filmi merak edenler için: Vegas'ta Olan Vegas'ta Kalır

Kapak anlaşıldı.

Kitap Andrea'nın en yakın arkadaşlarından birinin bekarlığa veda partisi için Las Vegas'a gitmesiyle başlıyor.Karakterin adı Andrea bu arada ama yazar kısaltıp Andie demiş.Sinirlenmek için güzel bir sebep, Andrea'yı neden Andie yaptın sevgili yazar, ne istedin isimden? Neyse orada bir şekilde yakışıklı bir kovboyla tanışır ve onunla bir gece geçirir.Sabah kalktığında gecenin bir bölümünü unutmuştur ve kovboy gitmiştir.Bu arada kovboy dediğime bakmayın, yakışıklı kovboyumuzun adı Mack.Taşrada yaşıyor ve kovboy şapkası takıyor.Kasabasında çiftlik işletiyor.Aile işi anlayacağınız.

Mack.  


O gecenin ardından iki yıl sonra bir ofiste buluyoruz kendimizi.Sıkı, hırslı iki insanın bulunduğu bir ofis: Andie ve Bradley.Bir de Ruby var gerçi, onu da siz tanıyın, sevilesi bir karakter.Bradley, Andie'nin mükemmeliyetçi nişanlısı.Gerisini söylemeyeyim, spoiler olur ve bundan nefret ediyorum.

Kitabı elime aldım ve "Aman Allah'ım!!" dedim; çünkü tasarımı ha-ri-ka.Bu konuda size teminat verebilirim.Eh, tasarım güzel olunca ister istemez bir ilgi oluştu kitaba karşı ve boş derste başladım.Başladım ve kırk dakikanın ardından kafamı kaldırdığımda yüz yirmi sayfa okumuştum.Burada önemli olan yüz sayfayı geçmiş olması ve kafamı kaldırmadan okumuş olmam, bilmem anlatabildim mi? Öyle bir kitaptı.

Kitaba başladığımda düşündüğüm şey; tanışacaklar, birkaç gün takılacaklar, ayrılacaklar ve kız evine dönecek, adam da arkasından gidecek ve mutlu son.Öyle olmadı![Bu spoiler sayılır mı?] Sizi ilginç bir kitap bekliyor dostlar!

Kitapta küçük kasaba - geniş aile kavramı üzerinde durulmuş diyebilirim.Benim hoşuma gitti.Yazarın tanıtmak istediği güzel bir şekilde yansıttığını düşünüyorum.Kitabın geçtiği yerleri hayal edince kafamda bir sahne oluşuyor, bu yazarın başarısıdır.

Doğruyu söylemek gerekirse, beklediğim gibi değil beklentimin üstünde çıkan bir kitaptı.İlgiyle okudum.Yazarın diğer kitaplarını da okurum çıkarsa ama anlam veremediğim bir şey var.Bu kitap serinin ilk kitabıymış oysa sonu tatmin edici bitti.Acaba ikinci kitap ne anlatıyor...

Puanım: 

4 yorum:

  1. İkinci kitap Mack'in erkek kardeşi hakkında. Kızın kim olduğunu söylemiyim ama konudan bakarsanız deli gibi merak ettirecek bir devam kitabı (:

    YanıtlaSil

Sevgili Dostlar;

Ben geldim.Yazmaya yazmaya paslanmışım ama size aktarmak istediğim birtakım şeyler var ondan geldim. Ygs - lys maratonuna ara verdim geldi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...