16 Mayıs 2016 Pazartesi

Inceleme: Yaban Ailesi - Matt Whyman



Onların komşunuz olmasını istemezsiniz!
Sasha bir an cevap vermedi. Annesiyle babasının az sonra söyleyeceği şeyden hiç hoşlanmayacaklarını biliyordu.
“Ne kadar erken öğrenirseniz o kadar iyi,” dedi.
“Jack… bizim gibi değil.”
“Nasıl yani?” diye sordu Titus.
Sasha kafasını kaldırıp tek tek yüzlerine baktı.
“O… vejetaryen.”
Bir an, Titus da, Angelica da donup kaldı. Sasha birkaç saniyedir tuttuğu nefesini bıraktı. Ve sonra en iyisinin, sofrayı bir an önce terk etmek olduğuna karar verdi...
Yaban Ailesi ile tanışın. Dış görünüşlerine bakıp aldanmayın. Onlar bildiğiniz ailelerden değil. Eğer sizi yemeğe davet ederlerse bir kez daha düşünün. Menüdeki ana yemek siz olabilirsiniz!


Bu kitapla alakalı uzun yorum yapmayacağım çünkü ne yazacağımı tam kestiremiyorum.
Sanırım yazar psikopat.Yaban ailesi, yamyam bir aile ve bunu sempatik hale getirmeye çalışmış.Diyeceksiniz ki vampirler var, kurt adamlar var hatta zombiler var onlara neden bir şey demiyorsun? Yamyamlık hepsinden daha kötü bence :/

Eğer konuyu geç, kitaba gel diyorsanız, buyurun... Bu kitabı okuduğum gün çok kötüydüm ve bu kitap bana iyi geldi diyebilirim, yazım olarak.Açık, ferah yazılmış bir kitap.Konudan bağımsız konuşuyorum şu an.Akıcıydı ve kısa.Okundu ve bitti.

Ayrıca havada kalan konular var kitabın sonunda.Mesela Ian.Tam bir deli, ne oldu ona? Ve asıl soru, bu aile yaşamına aynı şekilde mi devam edecek?

Puanım: 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...