29 Mayıs 2016 Pazar

Mayıs Ayında Okuduklarım | 2016

[​IMG]Mayıs Ayında Okuduklarım | 2016 [​IMG]

2) Mucizeler Çağı
5) Mimar
7) İyi Hemşire
8) Başka Bir Hayata
10) Benden Sonra
15) Puslu Kıtalar Atlası
21) Fangirl
22) Saplantı
23) Beklenti
24) Isla ve Mutlu Son
25) 4N1K
27) Ürperti
28) Cadı Avcısı
29) Ps Zaten Boyun da Küçüktü
30) Deniz Feneri Koyu
31) Ada
32) Zıt Kutuplar

Ah ah! Çok güzel kitaplar okuduğum verimli bir ay oldu [​IMG]
Bu ay bir tek kitap yönünden güzeldi ama içim bir buruktu, ders de çalışmadım.
Ondan daha iki gün varken benim için mayıs ayı bitiyor.
Elveda mayıs, elveda 11.sınıf.
Hoşgeldin son sınıf, sınav yılı!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...