17 Mayıs 2016 Salı

Yaz Etkinliği: Türk Yazarlar

Merhabaaa!!!
Yeni bir proje ile karşınızdayım.Birçok okurun aksine ben Türk yazar okumuyordum, biraz önyargı kaynaklı galiba.
Bu yaz denemeyi düşünüyorum.Belirlediğim kitaplar var, buyrun yazının devamına.

İnsan korkmuyor değil...

Bir Bebek Daha 1    Duygu  Yaramaz Çocuk   Hasret Rüzgarları

Muzlu Pastam  Ben Baba Olamam  Pabucumun Ajanı 1  

Çöl Rüyası Bana Şans Dile   Eros'un Okları 1 Erken Rüya Zamanlar   İki Renk Aşk  Kötü Çocuk 1
Frezya Lordum Efsunlu Adamlar Yalnızlık Cesaret İster  Bana Seni Seviyorum Deme Hissettir Menekşeler Açarken  Rastlantı Huysuz ve Ruhsuz Bir Yalnız Günebakan Hilekar Sınır 


1 yorum:

  1. bende şu kötü çocukla huysuz ruhsuz kitaplarını merak ediyorum sana keyfili güzel okumalar :)

    YanıtlaSil

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...