1 Temmuz 2016 Cuma

Okumak İstiyorum!

Merhaba ^^ İki saat oldu blogun tasarımıyla uğraşıyorum.Elli kere değiştirdim belki.Neden mi? Çünkü aradığımı bulamıyorum.Her anlamda.
Esen bir rüzgar, bir araba yolculuğu, bir şarkı, ışığın düşme açısı... Bunların hepsinde anılarımız var değil mi? Aniden aklımıza gelen anılarımız.Benim aklıma gelen o gün okuyor olduğum kitap, hissettiklerim.O kadar özlem doluyum ki bu konuda ...
Ben çoğu konuda hırslı bir insanım ve bu bazen o kadar zorluyor ki.Bakın mesela blog işi.Mesela okuma işi.Bir ara günde üç kitap okuyor, üç saatte kitap bitiriyordum çünkü bu konuda en iyi ben olmalıydım.Oldum da.Ama artık keyif alamamaya başladım.
Ben zamanında ÜKG blog turlarıyla heveslenmiştim bu işe, şimdi Instagram'da yılda 20 kitap okuyup ben harika bir okuyucuyum edasıyla gezenlerle değil.
Eskisi gibi olsun istiyorum ve bunun için çabalayacağım.Basit bir tema, kitaplarla süslenen anılar...


7 yorum:

  1. Bence gayet cici olmuş sadece sosyal medya hesapları çok büyük olmuş naçizane fikrimi belirtmek istedim yardımcı olmak adına. En çok da duygusal kitap okurkenki halini beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bana da büyük geliyor ama tema hazır olunca kaldıramadım :( Çok memnun oldum yorumunuza :)

      Sil
  2. güzel olmuş , iyi günde kullan.. bende değiştireceğim temamı ama istediğim gibi bir şeyler bulamıyorum... sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş teman :)güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  4. Bizde senin kitap yorumlarını özledik :) Temanı çok beğendim, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Açıkçası blogunun tasarımını çok beğendim ^^
    Uğraştığına değmiş,eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum: Gölün Dibindeki Ev

Selamlar, selamlar! Bugün sabah kalktım ve artık okumaya hazırım dedim.Bir seriye başlayacaktım ama dedim ki kendi kendime ne yapıyorsun Şul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...