4 Temmuz 2016 Pazartesi

Yaz Kitaplarım

Selamlar ve iyi bayramlar!
Bu yaz, nihayet, uzun zamandır okumak istediğim bir tür olan chick lit'e giriş yapıyorum ^^ Benim Nemesis kitabı olarak adlandırdığım kitaplar meğer chick litmiş arkadaşlar.
Chick lit: Okuması kolay, genellikle aşk temalı kitaplar.Bu tanımı internetten buldum başka bir şey eklemek isteyen varsa yoruma buyursun :)

Alıntı
1) Papatya Falı (Okundu)
2) Haftasonu Kaçamağı
3) Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk?
4) Ölüm Bizi Ayırana Dek
5) Teslimiyet
6) Yasak Sevgili
7) Bir Şans Daha
8) Sahile Aşk Vurunca
9) Sen Bilmesen De
10) Kiralık Aşk
11) Sen, Ben ve Bir Haftasonu
12) Aranan Aşk Bulundu
13) Sen Benimsin
14) Hiç Hesapta Yokken
15) Ruhunu Aşka Teslim Et
16) Senin İçin
17) Her Güne Bir Öpücük
18) Aşkın Büyüsü
19) Hayata Uyanmak
20) Yalancı Aşık
21) İki Aşk Arasında
22) Beni Aşka İnandır
23) Çapkın Düşler
24) Sonuna Kadar
25) İlk Öpücüğün Büyüsü

6 yorum:

  1. Ben o tip kitaplara "çerezlik" diyorum :D Benziyor da aslında, chick lit ile azıcık :D İyi bayramlar, bol okumalar! :')

    YanıtlaSil
  2. Keyifli okumalar dileyeyim öncelikle. Chick lit, ilk defa duyduğum bir tabir, Gözde'nin dediği gibi "çerezlik" tanımı daha uygun. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu tur romanlarin kraliçesi sophie kinsella ve marian kays dir.ozellikle pasakli tanrica,beni hatirladinmi yirmiper kizi ve karpuz u tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Bunlar okurken kahkahanizin eksik olmayacagi kitaplar,ozellike sophie kinsellanin tum kitaplari harika

    YanıtlaSil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Bi Kahve?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...